شناسهٔ خبر: 31175030 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

پلمب ۶۳۵ اتاق مواد‌فروشان/ جمع‌آوری ۱۳۱ معتاد متجاهر زن

رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام پلمب ۶۳۵ اتاق مواد‌فروشان در منطقه ۱۲، جزئیات عملکرد ۲۰ روزه پلیس در برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر شوش، مولوی و هرندی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -
صراط:

سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی از خرده‌فروشان موادمخدر اظهار کرد: برخورد با تردد معتادان متجاهر، دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر این مناطق، توجه به اماکن و کانونهای تخلف آنها یعنی منازل جرم‌خیز و پاتوقهای خانگی معتادان و فروشندگان موادمخدر کماکان در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادان، سوداگران و فروشندگان موادمخدر نخواهد بود، تصریح کرد: تاکنون 87 باب منزل پلاک قرمز به همراه 635 اتاق متعلق به موادفروشان در مناطق شوش، مولوی و به ویژه منطقه هرندی پلمب شده است. 

وی افزود: با آغاز طرح پاکسازی در این مناطق، 17 مسجد مستقر در این مناطق اقدامات فرهنگی خود را در راستای سالم‌سازی مناطق آغاز کرده‌اند.

رحیمی متذکر شد: در طی 20 روز گذشته، پلیس مبارزه با موامخدر تهران بزرگ موفق به دستگیری 21 قاچاقچی و 793 خرده‌فروش موادمخدر در محدوده شوش، مولوی و هرندی شده و در بازرسی از مخفیگاه آنها بیش از 220 کیلوگرم انواع مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در طی 20 روز از زمان اجرای این طرح 4 هزار و 90 معتاد پرخطر ، 131 معتاد متجاهر زن و 605 کارتن‌خواب از سطح معابر شهری این مناطق جمع‌آوری شده و پس از پالایش و غربالگری تحویل مراکز بازپروری شدند.

357کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس البرز و تهران کشف شد
 

برچسب‌ها:

نظر شما