شناسهٔ خبر: 31172212 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشریح عملکرد ۲۰ روزه پلیس در راستای پاکسازی پایتخت از فعالیت موادفروشان

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۱ قاچاقچی و ۷۹۳ خرده فروش در ۲۰ روز گذشته در شوش مولوی و هرندی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به گذشت ۲۰ روز از آغاز فعالیت پلیس برای جمع آوری معتادان محلات شوش، مولوی و هرندی اظهار کرد: برخورد قاطع در برخورد با موضوع تردد معتادین متجاهر و دستگیری خرده فروشان موادمخدر این مناطق، توجه به اماکن و کانون‌های تخلف آن‌ها یعنی منازل جرم خیز و پاتوق‌های خانگی معتادان و فروشندگان موادمخدر کماکان در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد.

تشریح عملکرد ۲۰ روزه پلیس در راستای پاکسازی پایتخت از فعالیت موادفروشان

وی افزود: مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادان، سوداگران و فروشندگان موادمخدر نخواهد بود.

سردار رحیمی تصریح کرد: تاکنون ۸۷ منزل پلاک قرمز به همراه ۶۳۵ اتاق متعلق به موادفروشان در مناطق شوش، مولوی و بویژه منطقه هرندی پلمپ شده است.

وی افزود: با آغاز طرح پاکسازی در این مناطق، ۱۷ مسجد مستقر در این مناطق اقدامات فرهنگی خود را در راستای سالم سازی این مناطق آغاز کردند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: همکاری و هماهنگی صمیمانه‌ای میان پلیس مبارزه با موادمخدر و دادسرای ناحیه ۲۰ تهران به ویژه سرپرست این دادسرا وجود دارد.

وی افزود: طی ۲۰ روز گذشته، پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت موفق به دستگیری ۲۱ قاچاقچی و ۷۹۳ خرده فروش موادمخدر در محدوده شوش، مولوی و هرندی شده است و در بازرسی از مخفیگاه‌های آن‌ها بیش از ۲۲۰ کیلوگرم انواع مخدر کشف شده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: طی ۲۰ روز از زمان اجرای این طرح ۴ هزار و ۹۰ معتاد پرخطر، ۱۳۱ معتاد متجاهر زن و ۶۰۵ کارتن خواب از سطح معابر شهری این مناطق جمع آوری و پس از پالایش و غربالگری تحویل مراکز بازپروری شدند.

انتهای پیام/

نظر شما