شناسهٔ خبر: 31167124 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ضمن طرح یک پرسش اساسی؛

عراقچی: طراحان و حامیان عملیات تروریستی زاهدان هم‌اکنون در کنفرانس ورشو نشسته‌اند

خبرگزاری میزان- معاون سیاسی وزیر خارجه با اشاره به حادثه تروریستی «جاده خاش - زاهدان» گفت: طراحان و حامیان آن هم اکنون در کنفرانس ورشو نشسته‌اند تا مثلاً با تروریسم در خاورمیانه [غرب آسیا] مبارزه کنند! آیا جرات دارند همان‌جا تعهد دهند که حمایت از تروریسم را متوقف خواهند کرد؟

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سید عباس عراقچی با اشاره به حادثه تروریستی «جاده خاش - زاهدان» در نوشتاری گفت: حمله تروریستی در زاهدان چهره عریان تروریسم و شاهدی دیگر بر اینکه ایران خود قربانی تروریسم است.
 
معاون سیاسی وزیر خارجه تاکید کرد: طراحان و حامیان آن هم اکنون در کنفرانس ورشو نشسته‌اند تا مثلا با تروریسم در خاورمیانه[غرب آسیا] مبارزه کنند! آیا جرات دارند همانجا تعهد دهند که حمایت از تروریسم را متوقف خواهند کرد؟
 
به گزارش میزان، در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران، شامگاه چهارشنبه ۲۴ بهمن، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند را در جاده خاش- زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.
 
بر اساس اطلاعیه تکمیلی روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

نظر شما