شناسهٔ خبر: 31159120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

در پی حمله تروریستی به اتوبوس پرسنل سپاه؛

۳ روز عزای عمومی در سیستان و بلوچستان اعلام شد

حوزه/ استاندار سیستان و بلوچستان با محکوم کردن حمله تروریستی به اتوبوس پرسنل سپاه پاسداران در محور خاش - زاهدان، از فردا به مدت ۳ روز در این استان عزای عمومی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زاهدان، در پی حمله انتحاری یک گروهک تکفیری تروریستی به اتوبوس حامل دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان و تسلیت به خانواده های شهدا، از فردا به مدت سه روز در این استان عزای عمومی اعلام کرد.

 

آمار شهدا و مجروحان

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در اطلاعیه تکمیلی  به ارائه جزئیاتی از  جنایت کور تروریستی علیه اتوبوس حامل رزمندگان  غیور اسلام در جاده  خاش- زاهدان  پرداخت.

در این اطلاعیه آمده است: یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله  قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون 27 تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و 13 نفر مجروح شدند.

 در اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تبریک و تسلیت شهادت رزمندگان غیور و  حافظین امنیت مرزهای ایران اسلامی، اینگونه اقدامات تروریستی ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی توصیف و تصریح شده است: این اقدامات ددمنشانه که با حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم صورت می پذیرد، نه تنها خللی در اراده پولادین حافظان و مدافعان مرزهای میهن ایجاد نمی‌کند، بلکه عزم آنان را در صیانت از امنیت مرزهای ایران اسلامی  و آرامش و آسایش مردم ، راسخ و استوار تر می نماید.

 

خبرگزاری «حوزه» با محکومیت شدید این جنایت وحشیانه، شهادت جمعی از دلاوران و مجاهدان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این حادثه تروریستی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، سپاهیان قهرمان، ملت انقلابی ایران و خانواده های معزز شهدا تسلیت می گوید.

انتهای پیام

 

نظر شما