شناسهٔ خبر: 31095109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۲۴۰ کیلومتر راه فرعی استان زنجان اصلی می شود

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان زنجان تأکید کرد و گفت: ۳۲۰ کیلومتر پروژه بزرگراه در دست‌کار است و ۲۴۰ کیلومتر راه فرعی، اصلی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر،  مسعود بیات منش ظهر یکشنبه در جریان افتتاح پروژه‌های شهرستان زنجان در جمع خبرنگاران، از افتتاح و کلنگ زنی هشت پروژه راه‌سازی در زنجان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: پروژه‌های قابل‌افتتاح  راه و شهرسازی استان مربوط به بهسازی و آسفالت راه روستایی «چلگان»  بوده که طول این محور ۵ کیلومتر و عرض محور ۷.۵ متر است و اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۲ میلیارد ریال است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی «طاهرآباد» به طول ۳ کیلومتر و عرض ۷.۵ متر بوده و برای این پروژه ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است. 

بیات منش  از احداث ۴ کیلومتر بزرگراه و ۲ کیلومتر مسیر اصلی و اصلاح نقطه پرحادثه «مهتر چای» خبر داد و ابراز کرد: طول این پروژه ۶ کیلومتر و عرض آن ۱۱ تا ۲۵ متر است و برای احداث این مسیر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: با اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل راه و شهرسازی استان ۹۵ درصد راه‌های روستایی استان زنجان آسفالته است و ۵ درصد از راه های روستایی استان زنجان در آینده نزدیک آسفالت می‌شود. 

پاک‌منش بر ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان زنجان تأکید کرد و گفت: ۳۲۰ کیلومتر پروژه بزرگراه در دست‌کار است و  ۲۴۰ کیلومتر راه فرعی اصلی می‌شود.

نظر شما