شناسهٔ خبر: 66798798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه قوچان

شهیدآیت‌الله رئیسی شخصیتی مردمی، فداکار و ایثارگر بود

محبوبیت آیت‌الله رئیسی به خاطر مقام رئیس جمهوری نبود بلکه او خادم مردم و همواره پیگیر مشکلات بود.

صاحب‌خبر -

 شهیدآیت‌الله رئیسی شخصیتی مردمی، فداکار و ایثارگر بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امام جمعه قوچان از شهید آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور مردمی و محبوب قلوب مردم یاد کرد و گفت: این محبوبیت نه به این دلیل که رئیس‌جمهور بود؛ بلکه، چون خادم مردم بود و به تمامی نقاط کشور می‌رفت ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا هراتی مطلق افزود:شهید رئیسی هرجایی که می‌دانست مشکلاتی وجود دارد برای حل آن پیگیری می‌کرد و تا مشکل برطرف نمی‌شد آسوده خاطر نمی‌ماند و تأکید داشت اگر با یک یا دو بار حضور در منطقه مشکلات حل نشود بازهم در منطقه حاضر خواهد شد.

وی گفت: آیت‌الله شهید رئیسی اهل میز و کاخ و سلطنت نبود البته در نظام جمهوری اسلامی ایران کاخ معنایی ندارد؛ ولی حضور رئیس‌جمهور همیشه به‌صورت میدانی بود و به همین دلیل مشکلات را می‌دانست و با مشکلات مردم دست و پنجه نرم می‌کرد که کمتر رئیس‌جمهوری این کار را می‌کرد.

هراتی مطلق با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که از شهید رئیسی با عنوان رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر نام بردند، افزود: آیت‌الله رئیسی روز‌های جمعه را به حضور در استان‌ها و شهرستان‌ها اختصاص داده بود و تمام روز‌های تعطیل خود را در خدمت به مردم سپری می‌کرد و به تمام معنا مردمی، جهادی و انقلابی بود که چنین افرادی را کمتر در دنیا سراغ داریم.

وی گفت: شهید رئیسی مدت زمانی که در آستان قدس رضوی به‌عنوان خادم‌الرضا خدمت می‌کرد یادگار‌های خوبی از خود به جا گذاشت و همواره به فکر مردم استان و حاشیه شهر مشهد بود و به حق لقب سید محرومان برازنده این رئیس‌جمهور بود.

نظر شما