شناسهٔ خبر: 30744771 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جاسوسي جديد از فرماندهان «حماس» لو رفت

صاحب‌خبر -
جاسوسي جديد از فرماندهان «حماس» لو رفت
خبرگزاري آريا- امنيت مقاومت فلسطين موفق شد دستگاهي پيشرفته را که در نزديک منزل يکي از فرماندهان عاليرتبه شاخه نظامي حماس کار گذاشته شده بود، کشف و ضبط کند.
نبرد امنيتي ميان مقاومت فلسطين و دشمن صهيونيستي از زمان عمليات ناموفق کماندوهاي اين رژيم در غزه ادامه دارد و مقاومت اين بار موفق شد توطئه‌اي که با هدف جاسوسي از فرماندهان عالي‌رتبه برنامه‌ريزي شده بود، خنثي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، روزنامه «الاخبار» به نقل از منابع آگاه وابسته به امنيت مقاومت فلسطين نوشت، دشمن صهيونيستي تلاش کرده با دستگاه‌هاي پيشرفته از «مروان عيسي» يکي از فرماندهان عاليرتبه گردان‌هاي «القسام» شاخه نظامي حماس جاسوسي کند. اما امنيت مقاومت موفق شده اين دستگاه را که در نزديکي منزل عيسي کار گذاشته شده بوده، از کار بيندازد.
در ادامه اين گزارش آمده، نحوه کار دستگاه مذکور که رو به منزل مروان عيسي در اردوگاه «البريج» کار گذاشته شده بود، به اين صورت بوده که امواج صوتي را از اين منزل دريافت، سپس براي دستگاه‌هاي گيرنده در داخل اراضي اشغالي پخش مي‌کرده است. اين يک تحول در جاسوسي صهيونيست‌ها به شمار مي‌رود و شيوه جاسوسي به اين شکل مرسوم نبوده است.
بر اساس گزارش الاخبار، مقاومت موفق شد «مزدوري» که اين دستگاه جاسوسي را در منطقه مذکور و مناطق ديگر کار گذاشته بود، بازداشت کند. هم‌زمان امنيت مقاومت، دستگاه جاسوسي ديگري که يک «مزدور» ديگر در خودروي محافظ مروان عيسي کار گذاشته بود، دستگير کرد. اين «مزدور» اعتراف کرده دستگاه را از رژيم صهيونيستي دريافت کرده است.
پس از عمليات ناموفق کماندوهاي رژيم صهيونيستي در غزه حدود دو ماه پيش 45 جاسوس در نوار غزه بازداشت شدند؛ تعدادي از آنها اذعان کردند که تحرکات فرماندهان ارشد القسام و «سرايا القدس» (شاخه نظامي جهاد اسلامي) را زير نظر داشته‌‌اند.
رژيم صهيونيستي مدعي است - مروان عيسي که از بازوهاي اجرايي «محمد الضيف» فرمانده کل القسام است- ايده حفر تونل‌هاي مقاومت و ايجاد يگان کماندوهاي دريايي را داده و اقدام به برقراري روابط با ايران کرده است.

نظر شما