شناسهٔ خبر: 30754617 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

یک روزنامه لبنانی فاش کرد:

برنامه جاسوسی رژیم صهونیستی از فرمانده گردان «القسام»

یک روزنامه لبنانی به نقل از منابع آگاه در گردان القسام گزارش داد: رژیم صهیونیستی برنامه جاسوسی را برای شنود مکالمات و سخنان فرمانده ستاد گردان «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس طراحی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، منابع آگاه در امنیت مقاومت گردان«القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز(دوشنبه یکم بهمن) به روزنامه لبنانی «الاخبار» فاش کردند: رژیم صهیونیستی قصد داشت تا با یک سیستم الکترونیک پیشرفته و پیچیده و غیرمعمول از «مروان عیسی» فرمانده ستاد گردان القسام جاسوسی کند.

این منابع تاکید کرد: امنیت مقاومت توانست این سیستم جاسوسی را که یکی از مزدوران رژیم صهیونیستی در منزل مجاور منزل عیسی در اردوگاه البریج در مرز نوار غزه نصب کرده است، بردارند. این سیستم امواج صوتی را از منزل عیسی دریافت می کرد و سپس به سیستم دیگر داخل اراضی اشغالی منتقل می کرد.

 

این منابع اعلام کرد: این دستگاه در یک عملیات جستجوی کامل در این منطقه کشف شد. رژیم صهیوینستی تلاش کرده تا با استفاده از این سیستم سخنان عیسی را شنود کند، چرا که وی از گفتگو با سیستم های ارتباط عمومی و خصوصی خوداری می کرده است.

به گزارش این منابع، مقاومت توانست این مزدور صهیونیستی را که این سیستم را نصب کرده است، بازداشت کند، سپس این سیستم جاسوسی را در این منطقه و مناطق دیگر کشف کرد.

 

به گزارش روزنامه الاخبار، امنیت مقاومت، سیستم جاسوسی دیگری نیز کشف کرد که این مزدور صهیونیستی در خودروی یکی از همراهان مروان عیسی کارگذاشته بود. این مزدور اعتراف کرد که این سیستم کوچک را از مسئولان رژیم اشغالگر تحویل گرفته است، سپس آن را در یک منطقه پنهان از دید داخل خودرو گذاشته است.

وی همچنین گفت: این سیستم برای جاسوسی صوتی داخل خودور طراحی شده است، علاوه براین یک سیستم ردیاب نیز در این خودرو کار گذاشته است.

 

این روزنامه نوشت: رژیم صهیونیستی، عیسی را که بنیانگذاران گردان القسام است، متهم کرد که وی از کسانی است حماس را به طرح تونل ها رسانده است و با ایران در ارتباط است.

این رژیم همچنین مسئول ایجاد یگان های جدید«کماندو» در نیروهای مقاومت فلسطین می داند.

نظر شما