شناسهٔ خبر: 29993363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار مشهد:

تعامل، پربازده‌ترین روش برای التیام زخم‌های مشهد است

مشهد - ایرنا - «محمدرضا کلایی» شامگاه شنبه در مراسم معارفه به عنوان شهردار جدید مشهد گفت: تعامل و گفت و گو پربازده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای التیام زخم‌ها و دردهای مشهد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، وی در همین ارتباط افزود: گفت و گوی بین نهادی، بین نسلی و بین جریانی، کم هزینه ترین روش برای مبارزه با تضادها و حل مشکلات است و در این راه باید در کنار مردم باشیم و اعتماد آنها را جلب کنیم.
کلایی اظهار داشت: برای توسعه این کلانشهر از همه مسئولان در حوزه مدیریت شهری طلب کمک دارم و می کوشم در مسیر توسعه شهر از تمام ظرفیت ها استفاده کنم.
شهردار پیشین مشهد نیز در این مراسم گفت: در 14 ماه خدمت در مشهد، هیچ‌یک از مسئولان استانی به هیچ درخواست بنده پاسخ منفی ندادند و همکاری خوبی با مدیریت شهری داشتند.
قاسم تقی زاده خامسی افزود: 2 سال دیگر فرصت برای مدیریت شهری فعلی مشهد باقی نمانده که امیدوارم شهردار جوان در این 2 سال حال مردم را بهتر کند.
در این مراسم از خدمات خامسی قدردانی و حکم شهرداری کلایی که از سوی وزارت کشور صادر شده است، توسط معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اعطا شد.
تقی زاده خامسی از شهریور پارسال تا آذر ماه امسال شهردار مشهد بود که با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و با رای شورای شهر مشهد، سکان این کلانشهر به محمد رضا کلایی، معاون مالی و اداری وی سپرده شد.
کلایی متولد 1359 در مشهد و دانشجوی دکترای اقتصاد در دانشگاه فردوسی است.
وی مسئولیت هایی همچون سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد، مشاور اقتصادی دوره سوم شورای اسلامی این شهر، مدیر برنامه ‌ریزی و نظارت بر امور اقتصادی شهرداری مشهد و قائم مقام معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران را در کارنامه اجرایی خود دارد.
شبس ** 7505 ** 6053 ** 9386 **

نظر شما