شناسهٔ خبر: 29883911 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در انتخابات روز گذشته انجام شد؛

هیات مدیره و بازرسان شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران ابقا شدند

سهامداران شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران، عصر روز گذشته در مجمع فوق‌العاده نوبت دوم، هیات مدیره و بازرسان دوره قبل را برای ادامه فعالیت این مجموعه ابقا کردند.

صاحب‌خبر -
 
عبدالناصر ناظم‌بکایی؛ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: مجمع فوق‌العاده نوبت دوم شرکت تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان تهران عصر روز گذشته(یکشنبه 18 آذر) در ساختمان تعاونی با حضور جمعی از سهامداران این مجموعه برگزار شد.
 
وی افزود: 11 نفر کاندیدای حضور در هیات مدیره بودند و 6 نفر نیز به عنوان کاندیدای بازرسی تعاونی ثبت‌نام کرده بودند که هیات مدیره و بازرسان با رای مستقیم اعضا انتخاب شدند.
 
ناظم‌بکایی با بیان اینکه مجمع با حضور 113 نفر از سهامداران تعاونی برگزار شد، گفت: مجمع بر اساس فهرست حاضران، با تعداد 113 نفر رسمیت خود را اعلام کرد و پس از معرفی نامزدهای هیات مدیره و بازرسان نسبت به اخذ رای با برگه اقدام شد.
 
وی تاکید کرد: در پایان رای‌گیری نیز ناصر بخشی؛ انتشارات دوران با 98 رای، سیدمحمدعلی مرعشی؛ انتشارات حافظ نوین با 93 رای، ارشد عین‌اللهی؛ انتشارات خانه فرهنگ با 72 رای، محمدفواد صبوری؛ انتشارات فواد با 66 رای، محمدمهدی داوودی‌پور؛ انتشارات نگار با 65 رای به عنوان اعضای اصلی عیات مدیره انتخاب شدند.
 
به گفته بکایی، همچنین صادق رحمت‌الله سمیعی؛ انتشارات کتابسرا با 39 رای، اردشیر هنربخش؛ انتشارات هنر با 30 رای و محمدحسن محمدی؛ انتشارات مهاجر با 29 رای به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره
 
وی با اشاره به بازرسان شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان نیز توضیح داد: برای هیات بازرسی نیز مرتضی احمدآخوندی؛ انتشارات دارالکتاب اسلامیه با 85 رای، میثم حصارکی؛ انتشارات آوای رها با 64 رای و عبدالناصر ناظم بکایی؛ نشر کبوتر با 82 رای به عنوان اعضای اصلی و عبدالحمید سیاح؛ انتشارات اسلام با 36 رای نیز به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

به گزارش ایبنا، تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان تهران حدود ۶۳۰ عضو دارد و اکنون محمدمهدی داوودی پور به عنوان مدیرعامل و ارشد عین‌اللهی، فواد صبوری، محمدعلی مرعشی و ناصر بخشی اعضای هیات مدیره و عبدالناصر ناظم بکایی، مرتضی آخوندی و میثم حصارکی بازرسان تعاونی هستند.

نظر شما