شناسهٔ خبر: 29850348 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

چلسي 2 - 0 سيتي؛ راهش را ياد گرفتي ساري!

چلسي در شبي فوق العاده در خانه خود با 2 گل سيتي را مغلوب کرد.

صاحب‌خبر -

منچسترسيتي در شبي که با توجه به برتري ليورپول برابر بورنموث براي ادامه صدرنشيني به حداقل يک تساوي نياز داشت، با دو گل داويد لوييز و کانته مغلوب چلسي شده و قافيه را به رقيب قرمزپوش خود واگذار کرد.

 

مائوريتسيو ساري سرمربي ايتاليايي چلسي ديروز در کنفرانس مطبوعاتي خود مدعي شد راه بردن گوارديولا را نمي داند و هميشه در مقابل او مغلوب شده اما امشب اتفاقات ديگري در لندن رقم خورد.

 

سيتي مطابق انتظار بازي را هجومي آغاز کرد و در دقيقه 9 و روي همکاري فرناندينيو و استرلينگ به گل اول برسد اما کپا مانع رخ دادن اين اتفاق شد.

 

 

در دقيقه 15 لروي سانه مي توانست با ضربه محکم خود از درون محوطه سيتي را به گل اول برساند اما تکل خوب داويد لوييز مانع رخ دادن اين اتفاق شد.

 

در ادامه جريان بازي باز هم در کنترل سيتي بود اما دفاع منسجم چلسي به آنها اجازه خلق موقعيت نمي داد. در دقيقه 31 لروي سانه در گوشه محوطه و در موقعيت تک به تک صاحب فرصت شد اما حضور به موقع کپا به او اجازه گلزني نداد.

 

در اواخر نيمه اول چلسي کم کم خودش را در زمين پيدا کرد و در دقيقه 45 به گل رسيد حرکت انفرادي هازارد و ارسال زميني او با ضربه محکم کانته همراه بود تا چلسي به گل رسيده و در پايان نيمه اول با برتري 0-1 راي رختکن شود.

 

 

 

چلسي در نيمه دوم اولين موقعيت مهم را به دست آورد اما ضربه ايستگاهي و تماشايي ويليان با واکنش بسيار خوب ادرسون همراه شد.

 

لحظاتي بعد و روي پاس کانته، باز هم ويليان در محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه زميني او براي باز کردن دروازه سيتي به اندازه کافي محکم نبود.

 

در دقيقه 59 اين بار کايل واکر با يک ضربه ايستگاهي دروازه سيتي را مورد هدف قرار داد اما کپا با واکنشي مناسب مانع باز شدن دروازه تيمش شد.

 

در ادامه اگرچه منچسترسيتي تلاش زيادي براي زدن گل مساوي کرد اما دفاع آماده چلسي تمام حملات حريف صدرنشين خود را دفع مي کرد.

 

 

در ادامه چلسي کمي هجومي شده و در دقيقه 78 به گل دوم هم رسيد. روس ارسال کرنر ادن هازارد، داويد لوييز موفق شد با يک ضربه سر ديدني دروازه ادرسون را باز کرده و اختلاف را دو برابر کند.

 

در دقيقه 86 و روي ارسال پدرو، بارکلي مي توانست با يک ضربه سر دروازه سيتي را باز کند اما اين توپ با اختلاف کمي به بيرون رفت. در ثانيه هاي پاياني ضربه گابريل ژسوس توسط کپا مهار شد و در نهايت چلسي با دو گل سيتي را مغلوب کرد.

نظر شما