شناسهٔ خبر: 29849745 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

چلسی 2-0 منچسترسیتی؛ مردان تسخیرناپذیر پپ، در معبد آبی ها به زانو درآمدند

دانیال دارایی پور

در حساس ترین دیدار هفته شانزدهم، این شاگردان مائوریتزیو ساری بودند که با یک برد شیرین خانگی، اولین شکست فصل سیتیزن ها در لیگ برتر را رقم زدند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دو تیم چلسی و منچسترسیتی در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یک دیگر رفتند که در پایان این چلسی بود که با برتری 2-0، از میدان خارج شد و نشان داد که هنوز هم یک مدعی برای قهرمانی است.

مشخصات بازی

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس- هفته شانزدهم

تاریخ: شنبه، 17 آذر 1397 | 8 دسامبر 2018

استادیوم: استمفوردبریج

گلزنان: انگولو کانته (45) و داوید لوئیز (78) برای چلسی

داور: مایکل اولیور

ترکیب دو تیم

ترکیب چلسی- ترکیب منچسترسیتی- انگلیس- لیگ برتر انگلیس

برای مشاهده آمار کامل بازی، به صفحه اختصاصی طرفداری برای این دیدار مراجعه کنید.

گزارش بازی

با شروع بازی، این منچسترسیتی بود که مالکیت توپ را در اختیار خود داشت. اولین موقعیت خطرناک بازی نیز توسط سیتیزن ها خلق شد. رحیم استرلینگ در نزدیکی دروازه صاحب توپ شد که ضربه آرام او در اختیار کپا قرار گرفت. چند دقیقه بعد او باز هم فرصت داشت تا دروازه چلسی را باز کند اما صبر بیش از اندازه او باعث شد تا مدافعین چلسی توپ او را دفع کنند. در ادامه بازی بیش تر در میانه میدان و با پاس های کوتاه در جریان بود. بازیکنان منچسترسیتی توپ را در اختیار داشتند و آبی پوشان لندنی پرس آن ها را هدف قرار داده بودند. لروی سانه موقعیت خوبی برای باز کردن چلسی داشت که با حضور به موقع سزار آزپیلیکوئتا توپ به کرنر رفت. در دقایق پایانی نیمه اول، این چلسی بود که توسط انگولو کانته به گل رسید. بعد از گل، چلسی چند دقیقه پایانی را بهتر بازی کرد و در پایان با نتیجه 1-0 به سود چلسی، دو تیم به رختکن رفتند.انگولو کانته- لروی سانه- چلسی- منچسترسیتی- لیگ برتر انگلیس- انگلیس

با شروع نیمه دوم، چلسی کار را هجومی آغاز کرد. ضربه آزاد ویلیان با سیو خوب از ادرسون مواجه شد. چند دقیقه بعد نیز ویلیان موقعیت خوبی داشت که ضربه او آرام بود. بازی سرعت خوبی گرفته بود و ضربه آزاد کایل واکر با سیو خوب از کپا، راهی به دروازه نداشت. موقعیت خطرناک بعدی نیز برای چلسی شکل گرفت. گرفتن ضربه پدرو کار سختی برای ادرسون نبود. پس از این موقعیت سیتی جلو کشیده بود و آبی پوشان لندنی کار دفاع را انجام می دادند. باز هم این چلسی بود که توسط داوید لوئیز به گل رسید. در ده دقیقه پایانی آبی پوشان لندنی با کنترل بازی، اجازه خودنمایی به شاگردان پپ گواردیولا ندادند. شوت گابریل ژسوس با سیو دیدنی از کپا همراه شد. داور در پایان چهار دقیقه اعلام وقت تلف شده کرد که پس از پایان این زمان، بازی با نتیجه 2-0 به سود چلسی خاتمه یافت.

شرح گل ها

انگولو کانته (چلسی 1-0 منچسترسیتی): توپ پس از کش و قوس هایی، در سمت چپ به ادن هازارد رسید. ستاره بلژیکی با دید خوب خود انگولو کانته را پیدا کرد و هافبک ریزنقش فرانسوی با یک ضربه استادانه، توپ را وارد دروازه ادرسون کرد.انگولو کانته- چلسی- منچسترسیتی- لیگ برتر انگلیس- انگلیس

داوید لوئیز ( چلسی 2-0 منچسترسیتی): کرنر ادن هازارد با ضربه سر دیدنی داوید لوئیز، وارد دروازه سیتیزن ها شد.

خلاصه بازی

 

نظر شما