شناسهٔ خبر: 29450527 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سن انتونیو اسپرز 104-92 گلدن استیت وریرز؛ فاجعه در خط حمله بدون کری همچنان ادامه دارد

حمیدرضا شاهرخی

شاگردان پاپویچ سومین باخت پیاپی را به وریرز تحمیل کردند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب مسابقات ان بی ای، دو تیم سن انتونیو اسپرز و گلدن استیت وریرز به میزبانی سن انتونیو به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم اسپرز بود که با نتیجه 104-92 پیروز میدان شد.

ورزشگاه تاریخ ساعت
AT&T Center 28 آبان 3:30 بامداد

گزارش بازی

سن انتونیو در کوارتر اول با موفقیت نسبی در پرتاب های سه امتیازی و حملات منطقه ای و دفاع منظم توانست پیش بیوفتد و این کوارتر را با نتیجه 33-27 به سود خودش به پایان برساند. در کوارتر دوم بی دقتی های بازیکنان وریرز در حملات و عملکرد ضعیف بر روی ریباند های حمله علارقم عملکرد ضعیف اسپرز در حملات بیشتر شدن اختلاف را در دقایق پایانی کوارتر به همراه داشت و و یک ران 11-2 نتیجه را در این کوارتر به عدد 23-21 به سود میزبان رساند.

در کوارتر سوم اما بر خلاف همیشه گلدن استیت نتوانست بر بازی مسلط شود. از دست دادن حملات توسط کلی تامپسون و کوین دورانت اختلاف را به 18 امتیاز رساند اما وریرز در دقایق پایانی کوارتر توانست با استفاده از حملات از دست رفته میزبان اختلاف را کم کند. این کوارتر با نتیجه 23-22 به سود اسپرز به پایان رسید.

در کوارتر چهارم گلدن استیت توانست با استفاده از امتیازاتی که کلی تامپسون کسب میکرد به یک قدمی کامبک برسد اما از دست دادن اقدام ها توسط کوین دورانت پایانی نداشت و او مانند شکست شب گذشته در حساس ترین دقایق بازی نتوانست در مقابل بازی زیبای دمار دروزن و لامارکوس آلدریج حرفی برای گفتن داشته باشد تا گلدن استیت با تنها 5 اقدام موفق سه امتیازی از 26 اقدام این میدان را ترک کند. کوارتر چهارم نیز با نتیجه 25-22 به سود میزبان پایان یافت.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند
اسپرز 45.6% 41.7% 10 48
وریرز 50% 19.2% 11 46
تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست
اسپرز آلدریج 24 آلدریج 18 دروزن 9
وریرز دورانت 26 دورانت/جربکو 10 دورانت 6

جدول مسابقات NBA

نظر شما