شناسهٔ خبر: 29350626 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

راهکارهاي ارتقاي خدمات بيمه درماني بانک ملّي ايران بررسي شد

صاحب‌خبر - معاون منابع انساني بانک ملّي ايران با تاکيد بر اين که توانمندسازي و نگهداشت منابع انساني در هر سازماني در سايه توجه به اموري همچون رفاه و درمان، آموزش، حقوق و دستمزد تعريف مي شود، گفت: موضوع بيمه و پرداخت هزينه هاي درمان در ارتقاي بهره وري سازماني بسيار حائز اهميت است.به گزارش روابط عمومي بانک ملي ايران، حبيب اله رشيد ارده در همايش بررسي مسائل جاري بخش درمان کارکنان بانک که با حضور مديرعامل شرکت بيمه نوين و روساي ادارات امور شعب استانهاي سيستان و بلوچستان، خراسان شمالي، خراسان جنوبي و گلستان که به ميزباني اداره امور شعب استان خراسان رضوي برگزار شد، افزود: داشتن يک بيمه کارآمد، باعث آسودگي خاطر نيروي کار مي شود، دل نگراني هاي نيروي انساني را برطرف مي کند و ميزان وفاداري کارکنان به سازمان را افزايش مي دهد.وي با اشاره به اين که از زمان انعقاد قرارداد بانک ملّي ايران با شرکت بيمه نوين مدت کوتاهي مي گذرد، بر لزوم بررسي و برطرف کردن برخي مسائل اين بخش تاکيد و خاطرنشان کرد: با تلاش و همت مضاعف همکاران در بانک ملّي ايران و شرکت بيمه نوين بايد برخي مسائل در اسرع وقت مرتفع گردند.رشيد ارده افزود: بايد با بهره گيري از تجربيات گذشته، به دنبال رفع دغدغه‌ها و ارائه هر چه بهتر خدمات به همکاران باشيم. معاون منابع انساني بانک ملّي ايران از تلاش اداره کل رفاه و درمان براي بالا بردن سطح رفاه کارکنان در حوزه درمان تقدير کرد و گفت: خوشبختانه مديرعامل شرکت بيمه نوين نيز با درک اهميت حوزه هاي درمان کارکنان براي اين بانک، مسائل را به طور مرتب رصد کرده و با حضور در استان‌ها و شنيدن نظرات همکاران، به دنبال رفع دغدغه‌هاي آنهاست که اين روند واقعا قابل تقدير است.

نظر شما