شناسهٔ خبر: 29344545 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

راهکارهاي ارتقاي خدمات بيمه درماني بانک ملّي ايران بررسي شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - معاون منابع انساني بانک ملّي ايران با تاکيد بر اين که توانمندسازي و نگهداشت منابع انساني در هر سازماني در سايه توجه به اموري همچون رفاه و درمان، آموزش، حقوق و دستمزد تعريف مي شود، گفت: موضوع بيمه و پرداخت هزينه هاي درمان در ارتقاي بهره وري سازماني بسيار حائز اهميت است.
معاون منابع انساني بانک ملّي ايران با تاکيد بر اين که توانمندسازي و نگهداشت منابع انساني در هر سازماني در سايه توجه به اموري همچون رفاه و درمان، آموزش، حقوق و دستمزد تعريف مي شود، گفت: موضوع بيمه و پرداخت هزينه هاي درمان در ارتقاي بهره وري سازماني بسيار حائز اهميت است.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانک ملي ايران، حبيب الله رشيد ارده در همايش بررسي مسائل جاري بخش درمان کارکنان بانک که با حضور مديرعامل شرکت بيمه نوين و روساي ادارات امور شعب استانهاي سيستان و بلوچستان، خراسان شمالي، خراسان جنوبي و گلستان که به ميزباني اداره امور شعب استان خراسان رضوي برگزار شد، افزود: داشتن يک بيمه کارآمد، باعث آسودگي خاطر نيروي کار مي شود، دل نگراني هاي نيروي انساني را برطرف مي کند و ميزان وفاداري کارکنان به سازمان را افزايش مي دهد.
وي با اشاره به اين که از زمان انعقاد قرارداد بانک ملّي ايران با شرکت بيمه نوين مدت کوتاهي مي گذرد، بر لزوم بررسي و برطرف کردن برخي مسائل اين بخش تاکيد و خاطرنشان کرد: با تلاش و همت مضاعف همکاران در بانک ملّي ايران و شرکت بيمه نوين بايد برخي مسائل در اسرع وقت مرتفع گردند.
رشيد ارده افزود: بايد با بهره گيري از تجربيات گذشته، به دنبال رفع دغدغه‌ها و ارائه هر چه بهتر خدمات به همکاران باشيم.
معاون منابع انساني بانک ملّي ايران از تلاش اداره کل رفاه و درمان براي بالا بردن سطح رفاه کارکنان در حوزه درمان تقدير کرد و گفت: خوشبختانه مديرعامل شرکت بيمه نوين نيز با درک اهميت حوزه هاي درمان کارکنان براي اين بانک، مسائل را به طور مرتب رصد کرده و با حضور در استان‌ها و شنيدن نظرات همکاران، به دنبال رفع دغدغه‌هاي آنهاست که اين روند واقعا قابل تقدير است.
رشيد ارده، هدف سازمان از ارايه خدمات بيمه درمان تکميلي را کاهش دغدغه کارکنان هنگام بيماري و مراجعه به مراکز درماني دانست و گفت: اگر سازماني اين حوزه ها را مورد توجه قرار داده و خدمات مطلوب به کارکنان خود ارايه دهد، بار عظيمي نيز از دوش دولت برداشته مي شود.
در ادامه جلسه، مدير عامل شرکت بيمه نوين ضمن تقدير از برگزاري اين گردهمايي، گفت: ما نياز بيمه‌گزاران را شناسايي کرده و سپس محصولي متناسب با آن عرضه مي کنيم.
حسين کريم خان زند افزود: شرکت بيمه نوين به صورت 24 ساعته آماده خدمت رساني و راهنمايي کارکنان بانک ملي ايران است .
مهدي لطيفي رئيس اداره کل رفاه و درمان بانک ملّي ايران نيز در اين مراسم، پوشش بيمه اي ارائه شده به بانک را متفاوت ترين پوشش در نوع خود اعلام کرد و گفت: نرم افزار «جافام» در حال نصب و بهره‌برداري در اکثر داروخانه هاي سطح کشور است و درصدديم تا در کوتاه ترين زمان بتوانيم شرايط را براي خانواده بزرگ بانک ملي ايران بهينه کنيم.
در ادامه اين جلسه که با حضور روساي ادارات امور شعب و معاونان مربوطه و کارشناسان اداره کل رفاه و درمان برگزار شده بود، حسن مونسان رييس اداره امور شعب استان خراسان رضوي نيز گزارشي از نحوه عملکرد و انتظارات از شرکت بيمه نوين ارائه کرد.

اضافه نمودن به: `Share/Save/Bookmark`
نظر شما:
نام:
پست الکترونيکي:
نظر

کد امنيتي:

پربيننده ترين مطالب روابط عمومي
` دايرکتوري "کارگزار روابط عمومي" ويرايش جديد منتشر مي شود
` دومين همايش نقش روابط عمومي در صنعت بانکداري برگزار مي‌شود
` کميته ارائه پيشنهاد استاندارهاي اعطاي مجوز متخصصان روابط عمومي تشکيل شد
` اين ويژگي جديد واتساپ کاربران را مرخصي مي‌فرستد
` سرپرست دانشگاه فرهنگيان اصفهان: روابط عمومي مي‌توانند موجب خوش نامي سازمان شوند
` پيشنهاد ويژه معاون مطبوعاتي در ديدار با هيات رسانه‌اي تونس
` نشست هم‌انديشي مديران روابط عمومي حوزه ستادي وزارت آموزش و پرورش
` رکورد فروش اينترنتي علي‌بابا شکسته شد: يک ميليارد دلار در يک ساعت
` کارشناسان پاسخ مي‌دهند: چگونه يک ايميل بي‌نقص بنويسيم؟
` تاکيد صالحي بر نقش مهم روابط‌عمومي‌ها در افزايش اعتماد اجتماعي



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران برگزار شد/ گزارش کامل

نظر شما