شناسهٔ خبر: 28796510 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تهران آماده گسترش روابط سياسي و تجاري با سارايوو است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - رييس جمهوري در ديدار «سمير ولاجيچ» سفير جديد بوسني و هرزگوين در تهران گفت: ايران آماده گسترش روابط و همکاري‌هاي خود با سارايوو در زمينه‌هاي مختلف سياسي، تجاري، اقتصادي و فرهنگي است.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت‌الاسلام والمسلمين «حسن روحاني» امروز -سه شنبه - هنگام دريافت استوارنامه سفير جديد بوسني و هرزگوين در تهران با تاکيد بر مناسبات تاريخي و دوستانه ميان دو ملت، خاطرنشان کرد: جمهوري اسلامي ايران همواره و در شرايط سخت و دشوار در کنار مردم اين کشور بوده و امروز خوشحال هستيم که در اين کشور امنيت و آرامش برقرار است و همه اقوام در کنار هم به خوبي زندگي مي‌کنند.
وي با بيان اين که بوسني و هرزگوين جايگاه ويژه‌اي در ميان ملت ايران داراست، افزود: بايد از همه ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي موجود در دو کشور در راستاي توسعه و تقويت روابط و همکاري‌هاي همه جانبه تهران – سارايوو استفاده کنيم.
ولاجيچ سفير بوسني و هرزگوين نيز ضمن تقديم استوارنامه خود به رييس جمهوري اسلامي ايران و ابراز خرسندي از حضور در اين کشور از حمايت‌هاي جمهوري اسلامي ايران از مردم بوسني و هرزگوين در شرايط گوناگون سخت و دشوار، بر تلاش در راستاي توسعه و تقويت مناسبات کشورش با جمهوري اسلامي ايران در زمينه‌هاي گوناگون به ويژه تجاري و اقتصادي تاکيد کرد.
سيام**1751**1336
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما