شناسهٔ خبر: 28791681 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هزینه سالانه ۳ هزار میلیارد تومان در مناطق محروم

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره): سالانه حدود ۳ هزار میلیارد تومان در مناطق محروم و نیازمند هزینه می‌کنیم تا مشکلات کم شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، محمد مخبردزفولی در مراسم شکرانه بهره برداری از 637 طرح قرارگاه جهادی در مناطق محروم گفت : فقر در هر کجایی که باشد آدم را غصه دار می کند و رفع ان همت عالی می خواهد که این موضوع مهم را گروه های جهادگر ما با حضور در صحنه نشان داده اند البته همه تلاش ما مسئولان باید بر این باشد که در مناطق محروم با همه توان کار کنیم اما در حال حاضر وظیفه اصلی بر دوش گروههای جهادگر است.
وی در ادامه گفت : بدون شک حجم کار جهادگران اصلاً قابل قیاس با ارگان های دیگر نیست زیرا شما در متن قضیه قرار دارید و در منازل مردم رفت و آمد می کنید و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا هستید، فراموش هم نکنید که با تمام توان در راهی که هستید، قدم بردارید و ستاد اجرایی فرمان امام راحل هم هر کمکی که از دستش بر بیاید در خدمت تان خواهد بود.
مخبر دزفولی افزود : سالانه حدود سه هزار میلیارد تومان در مناطق محروم هزینه می کنیم اما خودمان هم می دانیم که این مبلغ کافی نیست اما جای شکر دارد که شما جوانان با ایمان و با اخلاص مانند دوران دفاع مقدس کاملا خودجوش در صحنه هستید و در کنار مردم خود برای برطرف کردن مشکلات تلاش می کنید.
وی همچنین گفت : متاسفانه در برخی از مواقع کوتاهی کرده ایم زیرا ما در کشورمان جوانان با انگیزه ای داریم که چندان به آنها بها داده نشده است و باید قبول کنیم که با اتکا به آنها می شود حتی کوه را هم جابجا کرد مانند اقداماتی که جهادگران در بحث خانه سازی و ساخت مدرسه و حتی تهیه جهیزیه برای هموطنان انجام می دهند.

شکرانه بهره برداری از 637 طرح جهادی با همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)
بنابراین گزارش ­شکرانه بهره برداری از 637 طرح قرارگاه جهادی به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.
در این مراسم از جهادگرانی که در نقاط مختلف کشور با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم حضور داشتند، با حضور محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تجلیل به عمل آمد.
برخی از جهادگران در این مراسم درباره اقداماتی که انجام دادند و دغدغه هایی که داشتند ، موضوع هایی را مطرح کردند و قرار است که با همت ستاد اجرایی فرمان امام( ره ) خدمات رسانی ویژه ای برای مناطق محروم ادامه داشته باشند.

نظر شما