شناسهٔ خبر: 28353657 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آسیب دیدن جودوکار کشورمان در رقابتهای جهاني باکو

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما از باکو ؛ در آخرین روز پیکارهای انفرادی رقابت های جودوی قهرمانی جهان "جواد محجوب " سومین و آخرین نماینده کشورمان در این رقابت ها مغلوب حریف تاجیکستانی شد
این جودوکار وزن به اضافه 100کیلوگرم کشورمان امروز پس از استراحت در گام نخست ، در ادامه در اولین مبارزه خود در مقابل "تیمور رحیم اف "حریف تاجیکستانی ضربه فنی شد و از دور این رقابت ها حذف شد. محجوب در حین مسابقه با حریف تاجیک از ناحیه زانوی پای چپ مصدوم شد .
حریف تاجیکستانی "محجوب" نایب قهرمانی جوانان آسیا وبرنز جوانان جهان را درسال 2017 در کارنامه خود دارد.
با این نتیجه تیم کشورمان در این رقابت های جهانی با شرکت سه جودوکار صاحب یک مدال طلا و یک مدال برنز شد
پیش از این "سعید ملایی "در وزن منهای 81کیلوگرم در این مسابقات با دستیابی به مدال طلا به 15سال انتظار جامعه جودو ی ایران ،برای رسیدن به نشان زرین رقابت های جهانی پایان داد و "محمد محمدی بریمانلو " هم مدال برنز وزن منهای 73کیلوگرم را از آن خود کرد.
نتیجه تیمی این رقابت ها بعد از ظهر پس از پایان رقابت های انفرادی مشخص خواهد شد.
هدایت تیم کشورمان را در این رقابت ها "محمد منصوری "برعهده داشت .
فردا در آخرین روز برگزاری این رقابت ها پیکارهای تیمی برگزار می شود که ایران در این رقابت های تیمی شرکت نکرده است.
رقابت های جهانی جودو که از بیست و نهم شهریور ماه در باکو با شرکت بیش از 800جودوکار از 130کشور جهان آغاز شده است پنجشنبه به کار خود پایان می دهد .

mp4
<div id="video-display-embed-code_2657548" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2237135/2657548?width=340&height=240"></script></div>

نظر شما