شناسهٔ خبر: 28346778 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رقابت های جهانی جودو - آذربایجان

شکست محجوب مقابل نماینده تاجیک/ پایان کار جودو با دو مدال

جواد محجوب نماینده وزن 100+ کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در نخستین مبارزه بازی را به حریف تاجیک خود واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی جودو در حالی از روز پنجشنبه هفته گذشته به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان و شهر باکو آغاز شده است که  جواد محجوب نماینده سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان امروز(چهارشنبه) به عنوان آخرین نماینده ایران به روی تاتامی رفت.

در وزن 100+ کیلوگرم، ۴۱ جودوکار ثبت نام کرده اند که محجوب با سید ۷ در گروه D دور نخست استراحت داشته و سپس با نماینده تاجیکستان مبارزه کرد و در نهایت بازی را به این جودوکار واگذار کرد و خیلی زود از گردونه رقابت‌ها حذف شد. حریف محجوب نایب قهرمانی جوانان آسیا و برنز جوانان جهان در سال 2017 را در کارنامه دارد.

تیم ملی جودو کشورمان با سه نماینده راهی مسابقات جهانی باکو شده است که محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز و سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شده است. محجوب به عنوان آخرین نماینده کشورمان فردا برای کسب سومین مدال برای تیم ملی جودو ایران به روی تاتامی خواهد رفت.

انتهای پیام/س


 

برچسب‌ها:

نظر شما