شناسهٔ خبر: 27271619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون تعزیرات حکومتی لرستان:

۱۹۰ تن برنج احتکار شده توقیف شد/ اعلام تخلفات به سامانه 135 و 124

رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز خرم آباد گفت: پرونده احتکار 190تن برنج هندی جهت اعمال قانون تحویل اداره تعزیرات حکومتی استان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حمید القاصی مهر در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار سفیرافلاک در رابطه با اجرای طرح تشدید نظارت بازرسی در سطح بازار اظهار داشت: باتوجه به حساسیت بازار و گزارش های مردمی مبنی بر احتکار کالاها و ضروریات مایحتاج مردم توسط عده ای سودجو در اولین اقدام اکیپی ویژه تشکیل شد.   

 

وی افزود: تیم بازرسی متشکل از سربازان گمنام امام زمان(عج)، اطلاعات سپاه و بسیج مردمی خرم آباد، پلیس آگاهی و اماکن، بازرسین صنعت، معدن و تجارت با محوریت اداره کل تعزیرات حکومتی به انبارهای شناسایی شده از طریق گزارش های بسیج و مردمی اعزام شده است.   

 

 شناسایی و پلمپ سه انبار لوازم خانگی

رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز خرم آباد با اشاره به بازرسی سه انبار لوازم خانگی در اوایل هفته جاری گفت: در این بازرسی کالاهای لوازم خانگی ایرانی و خارجی کشف و توقیف و سه انبار پلمپ شد.   

 

به گفته القاصی مهر بازرسان صنعت و معدن ضمن بررسی برای تعیین ارزش ریالی تخلف پرونده جهت اعمال قانون و رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.     

 

وی با اشاره به احتکار ۱۹۰ تن برنج هندی توسط یکی از تجار وارد کننده تصریح کرد: در این بازرسی دو انبار پلمپ شد و پرونده هم توسط تیم بازرسی تشکیل وجهت اعمال قانون تحویل اداره تعزیرات حکومتی استان شد.   

 

رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز خرم آباد اظهار داشت: بلافاصله پس از دریافت پرونده به شعبه صلاحیت دار ارجاع و در حال حاضر در مرحله رسیدگی قرار دارد که پس از اخذ دفاعیات وبررسی مستندات موجود شعبه مذکور اقدام به صدور رأی مطابق قانون می کند.   

 

القاصی مهر خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت کالاهای ضروری قبل و حین رسیدگی دستور فروش این ۱۹۰تن برنج با نظارت تعزیرات حکومتی از طریق فروشگاه های مجاز در سطح شهر داده شد.     

 

وی بیان کرد: از مردم فهیم و عزیز استان تقاضا داریم هرگونه نابسامانی در بازار اعم از احتکار و عدم کیفیت کالا ب را سامانه ۱۳۵ یا ۱۲۴ گزارش دهند که بتوانیم خدمات یا کالاهای با قیمت مصوب را بدست مردم برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما