شناسهٔ خبر: 66467547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه خوی

اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است

امام جمعه خوی گفت: قوای سه گانه و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» اقتصادی اجرا کنند .

صاحب‌خبر -

اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماز عبادی ، سیاسی جمعه در شهرستان خوی به امامت حجت الاسلام قاسم خانی در مصلای امام خمینی برگزار شد .
امام جمعه خوی در خطبه های این فریضه الهی با تسلیت سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) به بیان ویژگیهای اخلاقی و علمی آن حضرت پرداخت و گفت : امام جعفر صادق (ع) بعنوان بنیانگذار مذهب شیعه  خدمات بزرگ و فراموش ناشدنی را در زمینه علمی و فقهی به مسلمان کرده است .
وی افزود : تربیت انسانهای عالم و شایسته و پرورش و آموزش شاگردانی با ویژگیها و تخصص های خاص از مهمترین ویژگیهای امام صادق (ع) بود .
حجت الاسلام قاسم خانی  با تقدیر از تلاشهای نیروی انتظامی در اجرای طرح نوردرراستای پاسداشت عفاف و حجاب گفت :غربی های بیش از دویست سال است که می گویند تا زن از قیود اخلاقی و  شرعی رها نشود نمی تواند پیشرفت کند ،اما زن ایرانی این داعیه را در عمل باطل کرده ودر همه میدانها با حجاب اسلامی باسربلندی ظاهر شده و موفقیت های کم نظیری با عفت و حجاب اسلامی در تاریخ جهان به ثبت رسانده است که این موضوع غرب را بشدت عصبانی و به وحشت  انداخته   است .
وی با اشاره به ثمرات وعده صادق و جواب دندشکن به رژیم غاصب صهیونیستی گفت : اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است ،عملیات ترکیبی «وعده صادق» دارای ابعادی گسترده و چند لایه‌ای برای ایران، منطقه و جهان بوده است. اقدام راهبردی که جبهه عبری عربی غربی را به زانو درآورد. ایران با چندین موشک کروز و بالستیک و ده‌ها پهپاد، محاسبات و اقدامات حداقل ده کشور قدرتمند غربی و عربی را درهم ریخت و همه اقدامات پدافندی آنان را خنثی کرد.
وی تاکید کرد : اکنون نوبت این است که قوای سه گانه و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» اقتصادی ایجاد کنند .
 حجت الاسلام قاسم خانی  افزود: دولت و بانک مرکزی و وزارت‌خانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است باید نقشه روشن و اقدامات نقطه‌زن بر علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی را در اربیل و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی را هدف قرار دهند و بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش دهند.
امام جمعه خوی افزود : وعده صادق اقتصادی این است که دولت محترم برای جهش تولید سازوکارهای واقعی حضور مردم را هرچه سریعتر بررسی کند و بهترین راه‌ها و ساز و کارها برای مشارکت مردم در تحقق جهش تولید را برگزیده و عملی سازد.

نظر شما