شناسهٔ خبر: 26783015 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

با حضور وزیر ارتباطات

زمین فوتبال باشگاه پیام استاندارد شد

صاحب‌خبر -
 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در موسسه ورزشی پیام، ضمن بازدید از مرکز پایش تندرستی و استعدادسنجی و همچنین زمین استانداردسازی شده این موسسه، دقایقی را به همراه نوجوانان حاضر در کلاس‌های آموزشی پا به توپ شد.

به گزارش روابط عمومی تیم فوتبال قلم ورزش، محمدجواد آذری جهرمی، در جشنواره فرهنگی ورزشی تابستانه فرزندان کارکنان وزارت ارتباطات که در مجموعه فرهنگی ورزشی پیام در حال برگزاری است، شرکت کرد.

آذری جهرمی سپس از زمین چمن ورزشگاه شهید اینانلو موسسه پیام که به تازگی بهسازی شده است، بازدید به عمل و با نوجوانان در حال ورزش، تمرین کرد.

بر اساس این گزارش، زمین چمن مذکور بعد از تلاش چندماهه و تعویض سیستم جمع آوری آب و زهکشی، تعویض و نوسازی فنس های اطراف، تعویض پایه پروژکتورها و مستحکم سازی زیرساخت از استانداردهای لازم برخوردار شده است و از این پس قابلیت استفاده در مسابقات مختلف را دارد.

در ابتدای این مراسم، حمید عباسی مدیرعامل موسسه پیام از رشد ۱۰ درصدی متقاضیان شرکت در کلاس های تابستانی این موسسه خبر داد و گفت: نزدیک به دو هزار نفر از ثبت نام شدگان دختر و پسر در رشته‌هایی چون شنا، فوتبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، پینگ پنگ، تنیس، تیر و کمان و ورزش‌های رزمی در جشنواره تابستانه موسسه پیام حضور دارند.

گفتنی است، امضای پیراهن ورزشی مدرسه دائمی فوتبال باحضور پیشکسوتان فوتبال از جمله حسن روشن، میرشاد ماجدی، پرویز مظلومی، وحید شمسایی، محمد خرمگاه و اهدای گل به ورزشکاران نوجوان از برنامه های جانبی این مراسم بود.

نظر شما