شناسهٔ خبر: 26800937 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیرارتباطات ازمرکز استعدادسنجی پیام دیدن کرد

تهران-ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز پایش تندرستی و استعدادسنجی و زمین استانداردسازی شده موسسه پیام دیدن کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز چهارشنبه با حضور در موسسه پیام نیز ضمن بازدید از موسسه، دقایقی را به همراه نوجوانان حاضر در کلاس های آموزشی پا به توپ شد.
همچنین وزیر ارتباطات از جشنواره فرهنگی ورزشی تابستانه فرزندان کارکنان وزارت ارتباطات که در مجموعه فرهنگی ورزشی پیام در حال برگزاری است، بازدید کرد.
گفتنی است در این مرکز پس از انجام آزمون های روانشناختی، ورزشی و استعدادسنجی، برای شرکت کنندگان، کارنامه تندرستی صادر و مشکلات احتمالی جسمی یا استعدادهای بالقوه آنها ثبت و به والدین یا مربیان اطلاع رسانی می شود.
همچنین آذری جهرمی سپس از زمین چمن ورزشگاه شهید اینانلو که به تازگی بهسازی شده نیز بازدید و با نوجوانان در حال ورزش، تمرین کرد.
بر اساس این گزارش، زمین چمن مذکور بعد از تعویض سیستم جمع آوری آب و زهکشی، تعویض و نوسازی فنس های اطراف، تعویض پایه پروژکتورها و مستحکم سازی زیرساخت ها، قابلیت استفاده در مسابقات مختلف را دارد.
حمید عباسی مدیرعامل موسسه پیام از رشد 10 درصدی متقاضیان شرکت در کلاس های تابستانی این موسسه خبر داد و گفت: نزدیک به 2 هزار دختر و پسر در رشته هایی چون شنا، فوتبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، پینگ پنگ، تنیس، تیر و کمان و ورزشهای رزمی در جشنواره تابستانه موسسه پیام ثبت نام کرده اند.
گفتنی است امضای پیراهن ورزشی مدرسه دائمی فوتبال با حضور پیشکسوتان فوتبال از جمله حسن روشن، میرشاد ماجدی، پرویز مظلومی، وحید شمسایی، محمد خرمگاه و اهدای گل به ورزشکاران نوجوان از برنامه های جانبی این مراسم بود.
تهرام/7247//1348

نظر شما