شناسهٔ خبر: 25072538 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

تقدیر از عوامل سریال «پایتخت ۵» در سازمان اوج

مراسم تقدیر از عوامل سریال «پایتخت5» با حضور بازیگران و عوامل این سریال و مدیران سازمان هنری رسانه‌ای اوج در دفتر این سازمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مراسم تقدیر از عوامل سریال «پایتخت5»  با حضور بازیگران و عوامل این سریال و مدیران سازمان هنری رسانه‌ای اوج این سازمان برگزار شد.

در این مراسم سیروس مقدم،‌ الهام غفوری، محسن تنابنده، ریما رامین‌فر،‌ سارا و نیکا فرقانی اصل، خشایار الوند، خشایار موحدیان، محمود اتحادی، آرزو غفوری ، مصطفی و مجتبی بلال حبشی و ... حضور داشتند.

همچنین احسان محمدحسنی مدیر مرکز اوج، مرتضی میرباقری معاون سیما و علیرضا برازش مدیر شبکه یک سیما نیز در این مراسم حضور داشتند. 

در این مراسم محمدحسنی در سخنانی گفت: من از طرف همه مردم ایران از شما تشکر می‌کنم و همچنین از کسانی که انصافا همراهی کردند. دستمریزاد می‌گویم به پرچمدار تیم پایتخت، مرد کاربلد، حرفه‌ای و نازنینی که به حق نشان داد مو را در آسیاب سفید نکرد و با صبر و متانت کار را پیشبرد. خسته نباشید بعدی را به خانم غفوری باید گفت که مادرانه و با صبر و حوصله سختی‌ها و پیچیدگی‌های این کار طاقت‌فرسا را برای تیمی که در تابستان و با دمای 50 درجه کار کردند، را آسان‌تر کرد و سنگ صبور تیم، صداوسیما و اوج بود و خداقوت جانانه هم به محسن تنابنده عزیز دارم که نشان داد با تیزهوشی و با غیرت پای اعتقاد و حرف ایستاده و به بهترین شکل ممکن نقش موثری را در مراحل مختلف تولید سریال داشت و نمی‌توان نقش او را نادیده گرفت. مرد نازنینی که مثل فرش دستباف هر روز ارزش و قیمتش بیش از قبل می‌شود. 

وی ادامه داد: آقای تنابنده نشان داد که می‌توان در این آب و خاک می‌توان ماند و با سربلندی و سرافرازی کار کرد. تیم سازنده پایتخت نشان دادند که کم فروشی نکردند و با همه وجودشان کار کردند و نشان دادند که می‌‌توان ماند و در این خاک ایستاد و با زبان هنر عمیق‌ترین حرف‌ها را در لایه‌های مختلف زد. تشکر دیگرم از سازمان صداوسیماست که سازمان اوج را یار و رفیق خود می‌دانند. با بازگشت آقای میرباقری به معاونت سیما آراش و ثبات هم به معاونت سیما و شبکه‌ها بازگشت و امروز می‌بینیم که سازمان اوج با صداوسیما رقیب نیست بلکه رفیق هم هستند و در شرایط سخت موید هم هستند. 

وی تصریح کرد: گروه فیلم و سریال اوج نشان داد که پول اثر هنری را جلو نمی برد بلکه دل کار را پیش می‌برد. وگرنه موسسات بسیاری هستند که پول دارند اما این دل است که کاررا پیش می‌برد و دوستان سینه سپر کردند تا در مقابل تهمت‌ها و حاشیه‌ها بایستند تا گروه بتوانند در آرامش کار خود را پیش ببرند. 

سریال «پایتخت 5» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری با مشارکت سازمان هنری اوج در منطقه شیرگاه استان مازندران، شهرک دفاع مقدس،‌ترکیه و ... مقابل دوربین رفت. 

به گزارش فارس محسن تنابنده، احمدمهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

نظر شما