شناسهٔ خبر: 24713168 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساری|مسافران برای ورود و خروج مازندران از محور سوادکوه تردد کنند

R41358/P41362/S6,74/CT1

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک شدید در محورهای هراز و کندوان، گفت: مسافران برای ورود و خروج مازندران از محور سوادکوه تردد کنند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با اشاره به آغاز موج نخست برگشت سفرهای نوروزی، اظهار داشت: موج دوم سفرهای نوروزی از فردا در مازندران آغاز می‌شود که توصیه ما به مسافران این است مدیریت سفر داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه مسافران نوروزی بهترین مسیر را در بهترین ساعت انتخاب کنند، افزود: لازمه این کار این بوده که قبل از آغاز سفر وضعیت راه‌ها را استعلام کنند.

قدمی یادآور شد: همچنین توصیه ما به مسافران نوروزی این است که محور سوادکوه را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب کنند. تصادفات منجر به فوت نیز در محورهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محور هراز به‌صورت سنگین و محورهای کندوان و سوادکوه پرحجم و محور کیاسر به‌صورت روان است.

فرمانده پلیس راه مازندران ادامه داد: از لحاظ جوی نیز ارتفاعات سوادکوه و برخی مقاطع محورهای کناره به‌صورت مه‌آلود است. براساس برنامه امروز محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما