شناسهٔ خبر: 24677064 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتصاب علی محمودی نژاد به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی سیرجان

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر علی محمودی نژاد را به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی سیرجان منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در متن حکم دکتر منصور غلامی خطاب به دکتر محمودی نژاد آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی سیرجان منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.
دکتر علی محمودی نژاد متولد ۱۳۴۷، دانش آموخته رشته ریاضی کاربردی گرایش تحقیق در عملیات از دانشگاه سیستان و بلوچستان در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین دانش آموخته دکترای ریاضی از دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان است.
وی استادیار دانشگاه صنعتی سیرجان با تخصص بهینه سازی است و از وی تاکنون تعدادی مقاله در مجلات معتبر داخلی و بین المللی به چاپ رسیده است.
علی محمودی نژاد پیش از این، مسئولیت‌های مدیر آموزش، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی سیرجان را بر عهده داشته است.

نظر شما