شناسهٔ خبر: 24678117 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

3 انتصاب جدید وزیر علوم

وزیر علوم در حکمی سید عطااله سیادت را به مدت چهار سال در جایگاه ریاست دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین ابقا کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
در این حکم انتصاب، خطاب به دکتر سیادت آمده است: ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و بهاستناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال درسمت رئیسدانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین ابقا می‌شوید. امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساساهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید وبرنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری باسایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظامآموزش عالی کشور گام‌های موثری بردارید.

انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیرو امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و بااتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

سرپرست دانشگاه صنعتی سیرجان منصوب شد

وزیر علوم با صدور حکمی، علی محمودی‌نژاد را به سمت "سرپرست دانشگاه صنعتی سیرجان" منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به محمودی نژاد آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی سیرجان منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

علی محمودی نژاد متولد ۱۳۴۷، فارغ التحصیل رشته ریاضی کاربردی گرایش تحقیق در عملیات از دانشگاه سیستان و بلوچستان در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین فارغ التحصیل دکترای ریاضی از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان است.

وی استادیار دانشگاه صنعتی سیرجان با تخصص بهینه سازی است و از وی تاکنون تعدادی مقاله در مجلات معتبر داخلی و بین المللی به چاپ رسیده است. علی محمودی‌نژاد پیش از این، مسئولیت‌های مدیر آموزش، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی سیرجان را بر عهده داشته است.

وزیر علوم در نامه جداگانه ای با پذیرش استعفای غلام عباس بارانی، رئیس پیشین دانشگاه صنعتی سیرجان، از خدمات وی در دوران تصدی این مسئولیت، قدردانی کرد.

سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب شد

وزیر علوم با صدور حکمی، سعید کریمی دهکردی را به سمت "سرپرست دانشگاه شهرکرد" منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به سعید کریمی دهکردی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

سعید کریمی دهکردی متولد ۱۳۴۵ شهر کرد و فارغ التحصیل رشته علوم دامی از دانشگاه تربیت مدرس و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه شهر کرد می باشد.

وی تاکنون در آن دانشگاه مسئولیت های مختلفی از جمله مدیرگروه، معاون فرهنگی و اجتماعی و قبل از انتصاب، معاون دانشجویی دانشگاه را عهده دار بوده است. امید است که تچارب همراه با بهره گیری از ظرفیت های موجود در دانشگاه و تعامل با همه نهادهای دخیل در حوزه علم و فناوری استان بتواند دانشگاه شهر کرد را به سمت دانشگاه جامعه محور، خلاق و کارآفرین که حل مشکلات جامعه به‌ویژه استان محور اصلی است توفیق یابد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه جداگانه ای با پذیرش استعفای دکتر شایان شامحمدی، رئیس پیشین دانشگاه شهر کرد، از خدمات وی در دوران تصدی این مسئولیت، قدردانی کرد.

منبع: ایلنا

نظر شما