شناسهٔ خبر: 24577062 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

داورزنی در حاشیه مجمع کشتی:

وزارت ورزش به کشتی نگاه حمایتی دارد/ رسول خادم همچنان رئیس است

معاون توسعه ورزش‌ قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: نگاه ما به فدراسیون کشتی همواره نگاه حمایتی بوده و آنرا دنبال می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نشست مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی امروز دوشنبه در سالن کنفرانس خانه کشتی تهران برگزار شد که در پایان این نشست «حمید بنی تمیم» عهده دار امور اداره فدراسیون کشتی شد.

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه وزارت ورزش مشکلی با «رسول خادم» ندارد و او از نظر ما هنوز رئیس فدراسیون کشتی است، گفت: خادم چندی پیش از ریاست فدراسیون کشتی استعفا داد که اعضای مجمع و هیات رئیسه فدراسیون نیز در پی این استعفا برحسب وظیفه قانونی مجمع فوق العاده یا را برگزار و در نهایت با استعفای خادم مخالفت کردند.

وی افزود: البته وزارت ورزش نیز پیش از این نشست با استعفای خادم مخالفت کرد و درحال حاضر اعضای هیات رئیسه فدراسیون و پیشکسوتان باید را برای بازگشت به فدراسیون و ادامه کارش ترغیب کنند.کشتی یکی از رشته هایی است که چشم امید مردم در میادین بین المللی و المپیک به مدال های این رشته است از این رو نگاه وزارت ورزش به فدراسیون کشتی همواره نگاه حمایتی بوده و آن را دنبال می کند. در این راستا کشتی از سوی وزارت ورزش برای شرکت هر چه قدرتمندتر در بازیهای آسیایی از حمایت  حداکثری برخوردار خواهد بود.

داورزنی ادامه داد: وزارت ورزش به طور طبیعی از این فدراسیون حمایت می کند و بار دیگر تاکید می کنم که هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک تلاش می کنند تا آن جا که مقدور باشد مسایل کشتی را حل و منابع مالی خوبی را برای این فدراسیون تامین کنند.

وی در خصوص گلایه های رسول خادم در خصوص بودجه فدراسیون نیز اظهار داشت: تاکنون ۷۷ درصد از اعتبارات فدراسیون کشتی پرداخت شده و این درحالی است که مابقی مطالبات قانونی بودجه این فدراسیون طی دو مرحله تا پایان سال به حساب فدراسیون واریز خواهد شد.

داورزنی در پایان با تاکید بر اینکه رسول خادم از نگاه وزارت ورزش همچنان رئیس فدراسیون کشتی است، گفت: اختلافی با خادم نداریم و همانند گذشته تلاش می کنیم از این فدراسیون حمایت لازم به عمل آید.

نظر شما