شناسهٔ خبر: 24576523 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

همواره از کشتی حمایت کردیم و اختلافی با خادم نداریم

واکنش داورزنی به انتقادات خادم از وزارت ورزش

معاون وزارت ورزش گفت: اختلافی به جهت همسو یا غیر همسو بودن با خادم نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی که پیش از این هم از مخالفت وزارت ورزش با استعفای رسول خادم خبر داده بود، امروز به عنوان رییس مجمع فوق العاده در فدراسیون کشتی حاضر بود. 


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش پس از پایان جلسه که با انتقادات تند رسول خادم همراه بود، توضیحاتی را درباره آینده فدراسیون کشتی ارائه کرد. 

 


همه با استعفای خادم مخالف هستند


خادم چندی پیش طی بیانیه‌ای از سمت خود استعفا داد اما دوستان حاضر در هیات رییسه روز گذشته اعلام کردند با استعفای خادم مخالف هستند. حسب وظیفه نیز مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی امروز تشکیل شد و دوستان حاضر در مجمع به اتفاق آرا با استعفای خادم مخالفت کردند و از او خواستند به کار خود ادامه دهد. وزارت ورزش نیز پیش از این مخالفت خود را با استعفای خادم اعلام کرده بود. مجمع هم با این استعفا مخالفت کرد و اعضا در تلاش هستند با خادم صحبت کنند تا او به کارش ادامه دهد.


همواره از کشتی حمایت کردیم


یک سری بحث‌ها درباره حمایت وزارت ورزش از فدراسیون کشتی مطرح شد اما باید بگویم سعی وزارت ورزش حمایت کامل از رشته کشتی است. اهالی کشتی و مردم مطمئن باشند که کشتی به عنوان یک رشته پرافتخار و ورزش اول ایران و رشته‌ای سنتی و ایرانی مورد حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان است و تا آنجا  که می‌توانیم به مسائل و مشکلات کشتی رسیدگی می‌کنیم و به لحاظ مالی نیز سعی‌مان حمایت حداکثری است.


77 درصد بودجه کشتی پرداخت شده است


وزارت ورزش تا این لحظه 77 درصد از اعتباری را که با فدراسیون کشتی تفاهم کرده بودیم پرداخت کرده است. طی این هفته و هفته آینده نیز تا آنجا که بتوانیم از باقی مانده بودجه فدراسیون کشتی را پرداخت می‌کنیم. قطعا وزارت ورزش و جوانان از برنامه‌های فدراسیون کشتی برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 حمایت خواهد کرد. از دوستان می‌خواهم اجازه بدهید در فضای همدلی و توام با انسجام این گونه موارد را حل کنیم. دغدغه همه ما حفظ اعتلای کشور و کسب افتخار در جهان است و همه باید در این راه کمک کنیم.


اختلافی با خادم نداریم


اختلافی به جهت همسو یا غیر همسو بودن با خادم نداریم. ما تمام تلاش خود را برای حمایت از فدراسیون کشتی انجام دادیم و از این بابت هم سعی می‌کنیم بیشتر از این‌ها حمایت کنیم.  ان‌شاءالله خادم بماند.

نظر شما