شناسهٔ خبر: 24576518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

اعضای مجمع با استعفای خادم مخالف بودند

داورزنی: انشاالله که خادم بماند/ فدراسیون کشتی در اولویت‌های وزارت ورزش است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اعضای مجمع فدراسیون کشتی با استعفای رسول خادم مخالف بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع فدراسیون کشتی اظهار داشت: چند وقت پیش رسول خادم بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرده بود از ریاست فدراسیون کشتی استعفا داده است. دوستان هیأت رئیسه جلسه‌ای تشکیل داده و اعلام کردند که باید مجمع فوق‌العاده برگزار شود. امروز در مجمع اکثریت اعضای حاضر با استعفای رسول خادم مخالفت کردند و درخواست‌شان این بود که خادم در سمت خود باقی بماند. همانطور که ما در وزارت ورزش پیش از این با استعفای خادم مخالفت کرده بودیم.

داورزنی ادامه داد:‌ اعضای هیأت رئیسه در مجمع فدراسیون به دنبال این هستند که خادم کارش را ادامه دهد. یکسری بحث‌هایی در مورد حمایت وزارت ورزش از کشتی مطرح شد. دوستان و مردم بزرگوار مطمئن باشند کشتی به عنوان یکی از رشته‌هایی که به همه مردم و علاقمندان ورزش چشم امید به نتایج آن دارند و سبدهای مدالی ما را خوشرنگ می‌کند. با این شرایط طبیعی است که هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک تا آنجا که می‌تواند مسائل و مشکلات کشتی را و امکاناتی که فدراسیون نیاز دارد را برطرف کند.

وی در مورد اینکه یکی از حمایت‌های وزارت ورزش بحث مالی است، گفت: وزارت ورزش در حال حاضر 77 درصد از بودجه پرداخت کرده و مطمئن باشید وزارت ورزش از برنامه‌های فدراسیون کشتی برای آماده سازی هر چه بهتر تیم‌های ملی حمایت خواهد کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه خادم گفته است استعفای او ربطی به رژیم صهیونیستی ندارد و به خاطر عدم حمایت وزارت ورزش است، گفت:‌ جلسه امروز به خاطر استعفای او تشکیل شده بود و خادم گفت انتظار حمایت بیشتری را داشت و اعلام کردند که نگاه وزارت ورزش باید حمایتی‌تر باشد اما طبیعی است فدراسیون کشتی در اولویت‌های وزارت ورزش است. از سوی دیگر وزارت ورزش از تعهداتی که به فدراسیون کشتی داشته تاکنون 77 درصد آن را پرداخت کرده و تا پایان سال نیز الباقی آن را پرداخت خواهد کرد. اجازه دهید این مسائل در فضای همدلی حل شود. همه ما دغدغه‌مان منافع ملی حفظ عزت کشور و قدرتمندی ما در میادین بین‌المللی است.

داورزنی در مورد اینکه خادم گفته است باید کسی بیاید که همسو با وزارت ورزش باشد، گفت: ما اختلافی در مورد همسو یا غیرهمسو بودن نداریم و تلاش ما این است که حمایت خودمان را بیشتر انجام دهیم. همه باید کمک کنیم که فضای همدلی به کشتی بازگردد.

وی در پایان در مورد اینکه فکر می‌کنید خادم در فدراسیون کشتی بماند یا نه،‌ گفت: انشاالله که بماند.

نظر شما