شناسهٔ خبر: 24246025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاري همایش بین المللی تحجر و اسلام امریکایی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن با اسلام آمریکایی بدنبال منحرف کردن انقلاب اسلامی است؛جریان حوزه انقلابی باید پا به پای ولایت حرکت کند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی ، سعید جلیلی در چهارمین همایش بین اللملی برگزاري همایش بین المللی تحجر و اسلام امریکاییتحجر و اسلام امریکایی در مشهد

با محور تبیین منشور روحانیت و حوزه اتقلابی گفت: موفقیت‌های انقلاب اسلامی مدیون اسلام ناب است و دشمن با اسلام آمریکایی بدنبال منحرف کردن انقلاب است.
او ادامه داد: دشمنان در برابر هر حرکت ناب، با ارعاب، تهدید و توسل به زور بدنبال متوقف کردن آن هستند چنانکه در پیروزی انقلاب اسلامی هم با انواع توطئه و ترور و جنگ تحمیلی قصد متوقف کردن انقلاب و نابودی آن را داشتند.
 نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی افزود:دشمنان بیداری اسلامی را یا تحریف یا سرکوب کردند اما در برابر انقلاب اسلامی چهل سال است که نتوانسته اند کاری انجام دهند و امروز نظام اسلامی ماننددرخت تنومندی است که هیچ ضربه ای به آن کارساز نیست.

سعید جلیلی گفت: دشمن متوجه شده است با جنگ و سخت افزار نمی تواند انقلاب اسلامی را نابود کند و می خواهدبا  انقلاب از راه  تحریف محتوای دینی و اسلامی  و با تبلیغ اسلام لیبرال مبارزه  کند .
او با بیان اینکه گرفتن عنصر مبارزه از اسلام و مردم از اهداف دشمن است افزود: بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره ای  با هدف انحراف انقلاب و تفکر انقلابی برای ایران برنامه پخش می کند ؛ آنها می دانند اندیشه انقلاب اسلامی خطر جدی برایشان است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمنان با تبلیغات بسیار می گویند نظام اسلامی ناکارآمد است اما نمی گویند چرا این همه برنامه مهار راهبردی، برنامه تغییر نظام و برنامه ماهواره‌ای پخش می کنند آنهم برای نظامی که بقول آنها ناکارآمد است.
جلیلی افزود: نمی توانیم درباره  آنچه در مسیر انقلاب روی می دهد بی تفاوت باشیم؛ باید سایه به سایه رصد کنیم و مراقب باشیم اگر حرکتی در جهت تقویت نظام است تضعیف نشود و اگر یک حرکت خلاف شاخص های مقام معظم رهبری و مسیر صحیح انقلاب است هشدار دهیم.
او گفت: نباید بگذاریم حرکت‌های اشتباه و فرآیند و برآیند کارها طوری باشد که مقام معظم رهبری که همیشه به موقع دقیق و صحیح وظایف خود را انجام و هشدارهای لازم را داده اند به جای ما عذرخواهی کنند.
 نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی افزود: حرکت سیاسی انقلابی مبتنی بر آموزه‌های ناب، حرکت مستمر و همیشگی است و جریان حوزه انقلابی باید پا به پای ولایت  حرکت کند و نشان دهد که دین در عرصه های مختلف حرف برای گفتن داردو  این یعنی اینکه دین از سیاست جدا نیست.
 جلیلی گفت: در این زمینه همه ما در هر مسئولیتی وظایف خود را بشناسیم و تامل کنیم برای انجام وظایف و مسئولیت هایی که بر دوش داریم چه کاری انجام داده ایم.

او در بخشی از سخنانش گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مولود حوزه های علمیه  است  و این انقلاب به برکت اسلام ناب توانسته است چهل سال به حرکت خود ادامه دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  افزود: داعش و تکفیری ها پیاده نظام صهیونیست هاو امریکایی ها هستند.
چهارمین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی با حضور بیش از 700 نفر از طلاب و روحانیون در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 

دانلود 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1929616" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2038949/1929616?width=400&height=300"></script></div>

 

 

نظر شما