شناسهٔ خبر: 24204206 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون امور اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال کردستان:

افزایش ۷.۵ درصدی طلاق و کاهش ۶.۵ درصدی ازدواج در کردستان

خبرگزاری شبستان: معاون امور اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال کردستان گفت: در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته نرخ واقعه طلاق دراستان ۷.۵ درصد افزایش و ازد واج هم ۶.۵ درصد کاهش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، سید محمدصادق سجادی امروز (30 بهمن) در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: در 10 ماهه امسال 25 هزار و 201 واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده که این میزان نسبت  به مدت مشابه آن در سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

 

وی عنوان کرد: بیشترین واقعه ولادت مربوط به شهرستان های بانه و مریوان و کمترین هم مربوط به شهرستان های سروآباد و بیجار بوده است.

 

وی اظهارداشت: از میزان آمار مذکور 17 هزار و 957 واقعه مربوط به ولادت شهری و هفت هزار و 243 واقعه هم ولادت روستایی بوده است.

 

معاون امور اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال کردستان ادامه داد: 12 هزار و 299 واقعه ولادت نوزاد پسر و 12 هزار و 202 واقعه هم ولادت نوزاد دختر در استان در این 10 ماهه داشته ایم.

 

سجادی خاطرنشان کرد: در هر ماه 2 هزار و 520 ولادت به عبارتی در هر ساعت سه واقعه ولادت در استان به ثبت می رسد.

 

وی عنوان کرد: در این 10 ماهه 6 هزار و 107 واقعه فوت هم داشته ایم که این میزان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 9/. درصد افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۸۴۵ واقعه ازدواج به ثبت رسیده است، بیان کرد: آمار ازدواج نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۶.۵ درصد کاهش داشته است.

 

معاون امور اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال کردستان اظهارداشت: در این مدت سه هزار و ۵۳۰ واقعه طلاق در استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۷.۵ درصد افزایش داشته است.

برچسب‌ها:

نظر شما