شناسهٔ خبر: 23563138 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز به کار نشست کميته امور اقتصادي و محيط زيست اتحاديه بين‌المجالس اسلامي

ششمين نشست کميته دائمي تخصصي امور اقتصادي و محيط زيست اتحاديه بين‌المجالس سازمان همکاري اسلامي امروز (يکشنبه، 24 دي) به رياست عبدالعزيز نماينده پارلمان مغرب آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز به کار نشست کميته امور اقتصادي و محيط زيست اتحاديه بين‌المجالس اسلاميبه گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از خانه ملت، در اين نشست 12 نماينده از کشورهاي عربي، آسيايي و افريقايي حضور دارند که درباره مسائل اقتصادي و حوزه محيط زيست کشورهاي اسلامي بحث و تبادل نظر مي‌کنند.
در ششمين کميته‌ دائمي تخصصي امور اقتصادي و محيط زيست محمدرضا پورابراهيمي و معصومه آقاپور عليشاهي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ايران حضور دارند.
سيزدهمين کنفرانس اتحاديه مجالس کشورهاي عضو سازمان همکاري اسلامي نيز روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه 26 و 27 دي با حضور 46 کشور اسلامي در تهران برگزار مي‌شود.

آغاز به کار نشست کمیته فرهنگی و حقوقی و گفتگوی تمدن‌ها و ادیان اتحادیه بین‌المجالس اسلامی
ششمین نشست کمیته دائمی تخصصی امور فرهنگی و حقوقی و گفتگوی تمدن‌ها و ادیان اتحادیه بین‌المجالس سازمان همکاری اسلامی امروز (یکشنبه، 24 دی) به ریاست زاهد حسن قریشی از دبیرخانه این اتحادیه آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، در این نشست 12 نماینده از کشورهای عربی، آسیایی و افریقایی حضور دارند که درباره مسائل حقوقی، فرهنگی و مذاهب کشورهای اسلامی بحث و تبادل نظر می‌کنند.
در ششمین کمیته‌ دائمی امور فرهنگی و حقوقی و گفتگوی تمدن‌ها و ادیان، سیده فاطمه ذوالقدر و احد آزادی خواه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران حضور داشتند.
سیزدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی نیز روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 26 و 27 دی با حضور 46 کشور اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما