شناسهٔ خبر: 23087252 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کردستان:

پیشکسوتان جهاد و شهادت همواره در سنگر حمایت از نظام هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر حمایت از پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت همواره در سنگر حمایت از نظام هستند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز (27آذر) در دومین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان که با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور در سنندج برگزار شد، گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت که در جبهه هایی جنگ تحمیلی حضور داشتند یکی از اقشار تاثیرگذار در استقرار و تثبیت انقلاب اسلامی بوده و هستند.

 

وی با بیان اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت همواره در سنگر حمایت از نظام هستند، بیان کرد: این افراد مسئولیت خود را بخوبی انجام دادند و امروز که به درجه پیشکسوتی رسیدند نباید آنها را فراموش کنیم.

 

وی بیان کرد: امروز مسئله اساسی  پیشکسوتان جهاد و شهادت این است که زمینه ای برای فعالیت و کار آنها در جامعه وجود داشته باشد چراکه این افراد از فعال نبودن و خدمت نکردن بیزار هستند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: هر جا نظام نیاز داشته این افراد حضور داشتند و امروز هم اگر به توان این قشر نیاز باشد با تمام وجود حاضر به همکاری در عرصه های مختلف هستند.

 

آیت الله حسینی شاهرودی اظهارداشت: این پیشکسوتان دارای تجربه های فراوانی هستند و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می طلبد از این افراد بهره گرفته شود.

نظر شما