شناسهٔ خبر: 23089954 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه کردستان: 6 هزار پروژه محرومیت زدایی به انجام رسیده است

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از سال 88 تاکنون بیش از 6 هزار پروژه محرومیت زدایی عام المنفعه و پرهزینه در استان به انجام رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدحسین رجبی روز دوشنبه در دومین گردهمایی بزرگ جهاد و شهادت کردستان که با حضور دبیر شورای امنیت ملی برگزار شد، افزود: سپاه بیت المقدس کردستان از لحاظ عملکردی استان اول در سطح کشور است.
وی با بیان اینکه این استان از توسعه نیافتگی و عدم سرمایه گذاری رنج می برد ادامه داد: پیشرفت و توسعه کردستان نیاز اصلی مردم این خطه است.
وی اظهار کرد: امیدواریم با کمک استاندار و مسئولان استان که رویکرد اقتصادی و توسعه ای دارند، این مهم محقق شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به توطئه های دشمنان برای ناامیدی و عدم مشارکت سیاسی مردم این استان به ویژه در انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان در فضای رسانه و با اقدامات تبلیغی تلاش کردند مردم را از مشارکت در انتخابات اخیر ریاست جمهوری برحذر دارند که به این هدف خود دست نیافتند.
سردار رجبی افزود: مشارکت بالای مردم کردستان در این انتخابات در مقایسه با استان های مجاور، نشان از شاخص بسیار بالای مشارکت و آگاهی این مردم از مسائل سیاسی دارد.
وی به مشکلات مجاهدان و رزمندگان استان کردستان پرداخت و یادآور شد: مشکلات معیشتی، درآمد پایین، بالا بودن آمار بیماری و بیکاری فرزندان تحصیلکرده رزمندگان، از جمله مشکلات آنان است.
سردار رجبی تاکید کرد: امیدواریم وزارت دفاع با ایجاد موسسات و شرکت های اقتصادی برای رزمندگان و مجاهدان در کردستان، درآمدی ولو اندک برای خانواده های آنان فراهم کند.
به گزارش ایرنا دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز برای شرکت در همایش بزرگداشت شهدای ترور استان کردستان، شرکت در شورای اداری و برنامه ریزی استان و برنامه های فرهنگی و سخنرانی در جمع دانشجویان به کردستان سفر کرده است.
دومین گردهمایی بزرگ پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان به همت مجمع جهاد و شهادت استان کردستان در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور واقع در سنندج برگزار شد.
مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان فعالیت خود را از سال 1392 شروع کرده و نخستین همایش بزرگ پیشکسوتان جهاد و شهاد در 30 آذر 1393 برگزار شده است.
کردستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی پنج هزار و 400 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده و دارای بیش از 10 هزار رزمنده است.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار: امید بهمنی
7355/6108

انتهای پیام /*

نظر شما