شناسهٔ خبر: 23033323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

موج کمک‌ها به فرشته قهرمان هانیه فداکار

بسیاری از مردم برای کمک به هانیه فداکار اعلام آمادگی کرده اند؛ هانیه هنگام نجات خواهر خود در زلزله کرمانشاه قطع نخاع شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ؛ هانيه دختر 13 ساله ساکن روستاي تايشه اي سرپل ذهاب،  شب زلزله 21 آبان، پس از ویران شدن خانه شان، در اوج فداکاری و ایثار به داخل خانه نیمه ویران دوید و خواهر 3 ساله‌ اش هدي را از زیر آوار نجات داد اما هنگام خروج خودش زير تيرآهن ماند و قطع نخاع شد.
هم اکنون مادر هانيه در تهران، برادرش در همدان و خود نيز در بيمارستان کرمانشاه بستري است و پدر وي هم کار بنايي را رها کرده و مدام در حال ترد بين تهران ، همدان و کرمانشاه براي مراقبت از همسر ، پسر و دختر مصدوم خود است.
پيشنهاد شده بود که هانيه براي ادامه زندگي و مراقبت به خانه سالمندان منتقل شود اما غيرت پدر اجازه نداد و حاضر نشد از حالا گرد بزرگسالي بر چهره اين کودک قهرمان بنشيند.
پس از پخش گزارش اين بزرگ کودک فداکار از بخش هاي مختلف خبري صدا و سيما ؛ درخواست هاي زيادي براي کمک به اين دختر قهرمان از اقصي نقاط کشور دريافت شده است و همچنان اين درخواست ها ادامه دارد .
دیشب پس از پخش گزارش مربوط "هانیه فداکار" شريعتي استاندار خوزستان و محسن مهرعليزاده استاندار اصفهان در تماس هاي جداگانه ، هزینه درمان کودک فداکار 13 ساله را در یکی از بیمارستان های اهواز و اصفهان به صورت کامل پذیرفت.
منصوره شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان هم گفت: در تماس تلفنی با مدیریت بحران کرمانشاه هم آمادگی استان اصفهان برای اقامت و درمان هانیه اعلام شد.
همچنین دو بانک نیز براي ساخت مسکن برای خانواده هانیه اعلام آمادگی کردند .
درويش وند مدير عامل پالايشگاه کرمانشاه هم اعلام آمادگي کرد تا هزينه درمان يا ساخت خانه را متقبل شود .
آقاي شکري مدير عامل کارخانه فولاد کرمانشاه هم پدر هانيه را استخدام و قبول کرد هزينه درمان و تحصيل هانيه رو هم متقبل شود.
شماري از خیران نیز اقداماتی برای جمع آوری کمک به خانواده هانیه را آغاز کرده اند.

 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1693723" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1947720/1693723?width=400&height=300"></script></div>
 
موج کمک‌ها به فرشته قهرمان هانیه فداکار موج کمک‌ها به فرشته قهرمان هانیه فداکار موج کمک‌ها به فرشته قهرمان هانیه فداکار موج کمک‌ها به فرشته قهرمان هانیه فداکار موج کمک‌ها به فرشته قهرمان هانیه فداکار موج کمک‌ها به فرشته قهرمان هانیه فداکار موج کمک‌ها به فرشته قهرمان هانیه فداکار موج کمک‌ها به فرشته قهرمان هانیه فداکار

نظر شما