شناسهٔ خبر: 23046525 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد:

کمبودی برای تکمیل درمان «هانیه» وجود ندارد

وزارت بهداشت و درمان

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تمامی امکانات درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای تکمیل درمان هانیه در اختیار تیم پزشکی وی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر محمود رضا مرادی با بیان این مطلب و ضمن تقدیر از خیرین سلامت برای اعلام آمادگی به کمک به هانیه و خانواده اش، اظهار کرد: هانیه و خانواده‌اش تمایل دارند که ادامه درمان در کرمانشاه انجام شود.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم فیزیوتراپی برای بهبود نسبی حرکت زانوها انجام شده اما همچنان بی حسی در انگشتان پای هانیه وجود دارد. همچنین اقدامات درمانی لازم شامل عمل شکستگی دنده‌ها ترمیم صورت برای هانیه انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: اقدامات درمانی لازم برای مادر، برادر و خواهر هانیه به موقع انجام شده است. مادر هانیه نیز که به علت اینکه مدت زیادی زیر آوار در مجاورت با نفت قرار داشته و دچار سوختگی سطح دو و همچنین له شدگی پای راست شده بود به بیمارستان بعثت تهران اعزام شده و همه اقدامات درمانی لازم برای پیشگیری از عفونت های ناشی از سوختگی برای وی انجام شده است اما پدر این خانواده اصرار دارد که در کرمانشاه اسکان داشته باشد چراکه امکان ادامه درمان و فیزیوتراپی برای هانیه در کرمانشاه وجود دارد.

انتهای پیام

نظر شما