شناسهٔ خبر: 23030927 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تامین هزینه های درمانی دختری زلزله زده در پویشی مردمی

استاندار اصفهان هزینه های بستری و درمان " هانیه " دختر آسیب دیده در زلزله غرب کشور را در پویشی مردمی پذیرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، مجری برنامه تلویزیونی "حالا خورشید" پس از پخش دوباره گزارش خبری این دختر آسیب دیده در برنامه امروز صبح خود از آمادگی استاندار اصفهان برای انتقال هانیه به یکی از بیمارستانهای مجهز این استان خبر داد.
رضا رشیدپور گفت: دکتر مهرعلی زاده ( استاندار اصفهان ) اعلام آمادگی کرد همه هزینه های بستری، فیزیوتراپی و درمان کامل این دختر نوجوان کرد را برعهده­ می گیرد.
مجری برنامه حالا خورشید افزود: هانیه در مصاحبه خود آرزوی دردناک دیگری هم داشت و آن هم جمع شدن دوباره اعضای خانواده اش بود که متاسفانه به علت از بین رفتن سرپناهشان، فعلاً امکان تحقق این آرزو نیست.
رشیدپور از مخاطبان خواست در پویشی مردمی با ارسال کمک های نقدی خود برای هانیه و خانواده اش در شهر سرپل ذهاب خانه ای بسازند.
هانیه دختر نوجوان کرد بعد از وقوع زلزله در حالی که به حیاط خانه می گریزد ناگهان متوجه خواهر خردسالش می شود که تنها در اتاق مانده است و بلافاصله بر می گردد تا او را نجات دهد؛ این دختر قهرمان ایرانی پس از نجات خواهر خردسالش متاسفانه در آخرین لحظه با سقوط تیرآهن سقف از ناحیه کمر به شدت مصدوم شده است.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1693154" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1947440/1693154?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما