شناسهٔ خبر: 23032742 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

صاحب‌خبر -
در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آن‌ها، و هم‌چنین پاسخ گویی مؤثر به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، بانک آینده ضمن طراحی کانال‌های ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان، به‌منظور نظام‌مند نمودن سازوکار پاسخ گویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات آن ها؛ نسبت به استقرار الزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایات اقدام نموده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002:2014 از ممیز معتبر خارجی گردید. داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانال‌های ارتباطی و سهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستم ها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهم‌ترین نقاط قوت درگزارش ممیزی خارجی، عنوان گردیده است.

برچسب‌ها:

نظر شما