شناسهٔ خبر: 23046600 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

در بازدید سرزده مدیر عامل بانک ملت از شعب مطرح شد:

تاکید بر خدمت رسانی با احترام و تکریم مشتریان در شعب بانک ملت

دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل جدید بانک ملت که کمتر از یک ماه است سکان مدیریت بزرگترین بانک خصوصی کشور را عهده دار شده است، صبح امروز در اقدامی شایسته، خارج از هرگونه تشریفات اداری و به صورت سرزده از شعبه سرافراز این بانک بازدید و بدون واسطه و تشریفات با همکاران شعبه و مشتریان حاضر به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان روال خدمت رسانی به همشهریان و هموطنان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

در این دیدار که در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار گردید، دکتر بیگدلی سرمایه انسانی و همکاران شعب را به عنوان خدمت رسان نهایی به مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک دانسته و آمادگی همیشگی مدیریت ارشد بانک را برای شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران در هر زمانی برای رسیدن به اهداف عالیه بانک اعلام کرد و بر لزوم خدمت رسانی توام با احترام و به منظور رفع نیاز حداکثری مشتریان در شعب بانک ملت تاکید کرد.

همکاران بانک نیز با ابراز خرسندی از حضور دکتر بیگدلی در مسند مدیریت عالی بانک، حضور ایشان را در این سمت که برآمده از متن همکاران بوده و با فضای کاری در صف نیز کاملا آشناست بسیار امیدوار کننده دانستند.

وی در پایان این دیدار ضمن خسته نباشید و خدا قوت به کارکنان شعب در به همکاران خود متعهد شد که این فضای دیدارهای سرزده و بدون هیچ تشریفاتی و گفتگو با همکاران و مشتریان مستمر باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما