شناسهٔ خبر: 23019615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی نیازمند حرکت های شجاعانه در بزنگاههای تاریخی است

قزوین- نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی همواره نیازمند حرکت شجاعانه مردانی بزرگ و تاثیرگذار در بزنگاههای تاریخی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیده حمیده زرآبادی در نخستین یادواره آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان کنگره تدبیر، امتداد سازندگی که روز جمعه با حضور محسن هاشمی فرزند آیت الله رفسنجانی و رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالمحمد زاهدی استاندار، محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران، علی صفری شهردار قزوین و جمعی از مردم در سالن کوثر قزوین برگزار شد اظهارداشت: آنچه در نظام اسلامی اهمیت دوچندانی دارد حرکت های شجاعانه در بزنگاههای تاریخی است.

وی اضافه کرد: جامعه اسلامی همواره به حرکت های شجاعانه، هوشمندانه و نوآورانه نیاز دارد و حرکت و منش آیت الله رفسنجانی در طول تاریخ انقلاب بر این محور و اساس بود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایت الله رفسنجانی هم در زمان امام راحل پرچمدار انقلاب و همراه ایشان بودند و هم پس از آن در زمان رهبری در مسیر انقلاب گام برداشتند و با ولایت همراهی کردند.

وی اضافه کرد: ایت الله رفسنجانی نه فقط در گفتار بلکه در عمل حامی رهبری بودند و درس انقلابی بودن را به همه آموختند که باید به آن توجه کنیم.

زرآبادی یادآورشذ: شجاعت، سخت کوشی و تلاش همه جانبه از ویژگی های دیگر آقای رفسنجانی بود و به عنوان شخصیتی جریان ساز در تبیین نهضت انقلاب نقش موثری داشت.

وی گفت: رفسنجانی سیاست مداری دوراندیش بود که عشق خدمت به انقلاب و مردم همواره در وجودشان جاری بود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مردم همواره در طول تاریخ حماسه ساز بودند و امروز هم باید در صحنه باشند تا از مشکلات عبور کنیم.

زراّبادی اظهارداشت: نام هاشمی با انقلاب گره خورده و ما نیز باید قدردان همه کسانی باشیم که در مسیر ارزشهای انقلابی گام برداشته اند.  

نظر شما