شناسهٔ خبر: 23004010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم گرامیداشت آیت اله هاشمی رفسنجانی امشب در گرگان+ فیلم

مراسم بزرگداشت آیت اله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام و رهبری در آستانه نخستین سالگرد رحلتش، امشب در گرگان برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این مراسم در کانون طه گرگان برگزار شد و یاسر هاشمی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به بخشی از نظرات سیاسی پدرش گفت : مرحوم هاشمی معتقد بود احزاب رکن اصلی توسعه سیاسی کشور هستند و برای تحقق افکار اقشار مختلف نیازمند بهره گیری از خواسته های به حق افکار متفاوت هستیم.

عبدالمجید معادی خواه پژوهشگر حوزه فرهنگ نیز با گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت : داشتن رویکرد عملگرایانه از خصوصیات بارز این یار دیرین امام و رهبری بود و از دادن وعده هایی که توان تحقق آن را نداشتند دوری می کردند.

وی همچنین آزادی در جمهوری اسلامی را در گرو مطالبه گری دانست و گفت: زمانی در جامعه ما عدالت برقرار خواهد شد که روحیه حق طلبی و مطالبه گری همگام با اصول جمهوری اسلامی سرلوحه افکار شود.

آیت اله هاشمی رفسنجانی 19 دی ماه سال 1395 بر اثر ایست قلبی به سرای جاویدان رفتند.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1690508" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1946130/1690508?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما