شناسهٔ خبر: 22999308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دو زلزله ۴.۹ و ۶ ریشتری ازگله را دوبار لرزاند

خبرگزاری صداوسیما

دو زلزله پیاپی در ماهگرد زلزله ۷.۳ دهم ریشتری در کانون زلزله اولیه کرمانشاه رخ داد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در پی وقوع دو زلزله به مقیاس‌های ۴.۹ دهم و ۶ ریشتر دو زلزله ۴.۹ و ۶ ریشتری ازگله را دوبار لرزانددر ۳۵ کیلومتری شهر ازگله رخ داد جاداریان بخشدار این منطقه گفت: این لرزش‌ها که تا کنون هیچ خسارت جانی در بر نداشته است و نیرو‌های مستقر در منطقه مشغول برآورد خسارات مالی احتمالی هستند.
همچنین هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز طی مصاحبه‌ای تلفنی با تأیید این لرزش‌ها اعلام کرد که هیچ خبری مبنی بر کشته یا زخمی شدن مردم در این منطقه مخابره نشده است و نیرو‌های امدادی و ستاد مدیریت بحران در منطقه به حالت آماده باش در آمده اند که اگر حادثه‌ای رخ داد برای پوشش آمادگی لازم را داشته باشند.
لازم به ذکر است زلزله اول با قدرت ۶ ریشتر در ۲۶ کیلومتری شهر ازگله در ساعت ۱۷:۳۹ دقیقه و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و دومین زمین لرزه در ساعت۱۸:۱۲ با قدرت ۴.۹ ریشتر در ۳۰ کیلومتری شهر ازگله و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.
 
 
 
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1679030" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1940953/1679030?width=400&height=300"></script></div>
 
 

نظر شما