شناسهٔ خبر: 66590670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نبی الله محمدی و احمد بیگدلی از حوزه انتخابیه زنجان و خدابنده به مجلس راه یافتند

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: با پایان یافتن فرآیند تجمیع آرای شعبات اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده آقایان نبی الله محمدی و احمد بیگدلی به عنوان نمایندگان مردم این ۲ حوزه به مجلس راه یافتند.

صاحب‌خبر -

نبی الله محمدی و احمد بیگدلی از حوزه انتخابیه زنجان و خدابنده به مجلس راه یافتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، رفیعی با تشریح جزییات انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه زنجان، گفت: دور دوم انتخابات را در حالی پشت سرگذاشتیم که فضای رقابتی حاکم بود و بدون هیچ گونه مشکلی این دوره نیز با تامین امنیت کامل و در سلامت برگزار شد.

وی افزود: در پایان فرایند انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از ۶۵ هزار و ۹۴۱ رای صحیح، نبی الله محمدی با ۳۵ هزار و ۵۱۸ رای به عنوان منتخب دوم مردم زنجان و طارم به مجلس راه یافت و محمد اسماعیلی با ۳۰ هزار و ۴۲۴ رای رتبه دوم را کسب کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان میزان مشارکت مردم این ۲ حوزه انتخابیه در استان زنجان را ۲۳.۷۵ درصد بیان کرد و گفت: در حوزه انتخابیه خدابنده نیز از ۶۹ هزار و ۳۴۰ رای صحیح، احمد بیگدلی با ۳۷ هزار و ۵۲۶ رای منتخب حوزه انتخابیه خدابنده به مجلس راه یافت و سعید رفیعی با ۳۱ هزار و ۸۱۴ رای در رتبه دوم قرار گرفت.


دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه در ۲ حوزه انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده همزمان با ۲۲ حوزه انتخابیه کشور برگزار شد.


۴۹۱ شعبه اخذ رأی شامل ۲۸۹ شعبه ثابت و ۲۰۲ شعبه سیار برای ۲ حوزه انتخابیه در استان در نظر گرفته شده بود.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این ۲ حوزه انتخابیه، قریب به ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری این انتخابات را که به صورت نیمه الکترونیکی برگزار شد، برعهده داشتند.

استان زنجان در مجموع چهار حوزه انتخابیه و پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

نظر شما