شناسهٔ خبر: 22987187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

مجلس در بررسی لایحه بودجه شرایط ویژه‌ای دارد/ میرزا کوچک‌خان تفکر انقلابی و استکبارستیز داشت

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در زمینه بررسی لایحه بودجه شرایط ویژه‌ای دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین قربانی عصر امروز در مراسم گرامیداشت نهضت جنگل با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در زمینه بررسی لایحه بودجه شرایط ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: با وجود کار فشرده مجلس، رئیس مجلس برای بررسی مشکلات استان گیلان در استانداری گیلان حضور یافت.

وی با بیان اینکه نیازهای بودجه سال 97 در جلسه ظهر استانداری گیلان مطرح شد، تصریح کرد: نقش گیلان در ترویج فرهنگ تشیع چون ستاره‌ای درخشان در آسمان ایران و گیلان می‌درخشد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با گرامیداشت یاد شهدای استان گیلان گفت: مقام معظم رهبری مدال قهرمانی را بر گردن شهید سرافراز سردار املاکی گیلانی آویختند.

وی با گرامیداشت یاد 8 هزار شهید والامقام استان گیلان افزود: میرزا کوچک‌خان جنگلی یک بسیجی تمام‌عیار بود و شور انقلابی که در سر داشت موجب شد همانند فرمایش مقام معظم رهبری حکومت مینیاتوری را رقم بزند.

قربانی با تأکید بر اینکه برچسب‌های بدی بر میرزا کوچک‌خان جنگلی زدند، بیان کرد: میرزا تفکر انقلابی و استکبارستیز داشت و مردم گیلان این تفکر را ادامه دادند.

وی با بیان اینکه باید از این فضای فراهم‌شده برای هم‌افزایی و ارتقای فرهنگ استان بهره برد، افزود: از همه خواص انتظار می‌رود با همدلی و محبت برای پیشرفت استان گیلان گام بردارند و آنچه حق استان گیلان است را مطالبه کنند.

انتهای پیام/ی/2346

نظر شما