شناسهٔ خبر: 22983766 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

لاریجانی در بدو ورود به فرودگاه رشت؛

ایران سناریوهای مختلفی برای آینده برجام درنظر گرفته است

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به به پایان رسیدن مهلت کنگره آمریکا برای تعیین پایبندی ایران به برجام گفت: جمهوری اسلامی سناریوهای مختلفی برای آینده برجام درنظر گرفته اند.

صاحب‌خبر -

ایران سناریوهای مختلفی برای آینده برجام درنظر گرفته استبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی لاریجانی، ظهر امروز (چهارشنبه ۲۲ آذرماه) به دعوت مجمع نمایندگان استان گیلان وارد فرودگاه بین المللی رشت شد و مورد استقبال نمایندگان مجلس و مسئولان اداری و لشکری این استان قرار گرفت.

لاریجانی با حضور در جمع خبرنگاران درباره علت سفر یک روزه خود به استان گیلان گفت: قرار است جلسه‌ای در شورای اداری استان داشته باشیم به خصوص که زمان بررسی بودجه فرا رسیده لذا می‌خواهیم از نزدیک با مسائل عمرانی گیلان آشنا شده و به بخش‌های لازم توجه ویژه داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه همچنین قرار است با مردم گفتگو‌هایی داشته باشیم عنوان کرد: در همایشی که برای میرزاکوچک خان جنگلی برگزار می‌شود نیز حضور پیدا خواهیم کرد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اتمام مهلت کنگره آمریکا برای تعیین پایبندی جمهوری اسلامی به تعهدات خود در برجام اظهار داشت: در این زمینه سناریو‌های مختلفی بررسی شده و برای هر تصمیم آن‌ها راه حل‌هایی مدنظر داریم لذا باید دید آن‌ها چه مسیری را در پیش خواهند گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه پایبندی همه طرف‌ها به برجام برای آینده امنیت جهانی و منطقه مفید‌تر است خاطرنشان کرد: اگر آن‌ها روش‌های دیگری برای ادامه مسیر انتخاب کنند برای آن‌ها فکر کرده ایم و جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش خانه ملت، لاریجانی در سفر یک روزه خود به گیلان در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کند و در همایش یک روزه میرزا کوچک خان جنگلی سخنرانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما