شناسهٔ خبر: 22977786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی 400 نفر در ایلام

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان ایلامی خبر داد و گفت: در این کمیسیون 400 جانباز تحت معاینه قرارمی گیرند.

صاحب‌خبر -

برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی 400 نفر در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛جمال اسدی از برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان ایلامی، در23 و 24 آذر ماه در ایلام خبر داد و بیان کرد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان به منظور رسیدگی به اعتراض جانبازان نسبت به درصد مشخص شده برای آنان و جانبازانی که به تازگی تشکیل پرونده داده‌اند برگزار می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه این کمیسیون میزان عارضه جانبازی، جانبازان بر اثر تیر و ترکش، مین،تروما، اعصاب و روان و موج و انفجار مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: در این کمیسیون 8 نفر از پزشکان و متخصصان اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، داخلی، چشم پزشک، مغز و اعصاب، جراح عمومی ،پزشک عمومی و دو نفر کادر همکار حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این کمیسیون بنا به درخواست استان تشکیل شده است، اظهارکرد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان ایلامی سالی چند بار برگزارمی‌شود که کمیسیون، 23 و 24 آذرماه سال جاری چهارمین کمیسیون پزشکی برگزار شده خواهد بود.

وی با اشاره به حضور جانبازان از تمام شهرستان‌های استان اضافه کرد: برای کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان ابتدا پرونده جانبازان ثبت و ضبط می‌شود و بعد افراد مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

اسدی با اشاره به اینکه به تعبیر امام راحل(ره) جانبازان، رهبران این نهضت هستند، ادامه داد: در این راستا ما نباید اجازه دهیم، حقی از آنان ضایع شود و زمینه بررسی مشکلات آن‌ها را فراهم کنیم.

لازم به ذکر است روند رسیدگی به امور جانبازان متقاضی تعیین و افزایش درصد جانبازی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر 23و 24 آذر ماه سال جاری در مجتمع ورزشی ایثار ایلام صورت خواهد گرفت که طبق برنامه‌ریزی‌ های انجام شده ۴۰0 پرونده جانبازان متقاضی در این کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/ د

برگزاری کمیسیون پزشکی در ایلام

نظر شما