شناسهٔ خبر: 22976290 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

از دستور کار خارج شدن دو طرح در جلسه علنی امروز مجلس

خبرگزاری شبستان: نمایندگان مجلس طرح استفساریه ای در رابطه با عدم کسر کسور بازنشستگی از فوق العاده اضافه کاری کارکنان قانون مشمول خدمات کشوری را از دستور کار خارج کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 22 آذر طرح استفساریه ماده 59 قانون برنامه 5 ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران را از دستور کار مجلس به دلیل قابل اصلاح نبودن آن خارج کردند.

 

این طرح استفساریه در رابطه با عدم کسر کسور بازنشستگی از فوق العاده اضافه کاری کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری تابع صندوق تامین اجتماعی بود.

 

همچنین نمایندگان در ادامه طرح الحاق یک تبصره به ماده 190 قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که شامل یک ماده واحده یک تبصره و یک بند بود به دلیل اینکه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مفاد این طرح عیناً دیده شده بود از دستور خارج کردند و این ماده واحده را حذف کردند.

 

در این ماده واحده آمده بود دولت می تواند به جانبازان بسیجی داوطلب و سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند جانبازان ارتش به ترویج و بر مبنای اولویت درصد جانبازی از کارافتادگی و اعسار با تامین بار مالی ان در بودجه سنواتی از سال 1392 و بعد از ان از طریق سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح حقوق پرداخت کند.

 

نظر شما