شناسهٔ خبر: 22961943 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی دراستان کردستان

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی دراین استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سیدامجد افصحی، با اعلام اینکه امسال برای اولین بار شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی   برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم این دوره از مسابقات قرآنی را به نحو احسن برگزار کنیم  . 

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به دو صورت کتبی و شفاهی، افزود: مسابقات کتبی برای افراد بالای  ۱۲  سال و شفاهی برای شرکت کنندگان زیر  ۱۲  سال برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به ادغام اتحادیه مؤسسات قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد:۳۸مؤسسه قرآنی کردستان عضو اتحادیه مؤسسات استان هستند  .

وی هدف از ادغام دو اتحادیه را تشکیل اتحادیه واحد و قوی برای حمایت از مؤسسات دانست و افزود: در واقع هدف اصلی از ادغام دو اتحادیه، پشتیبانی و حمایت قوی‌تر از مؤسسات قرآنی است و اتحادیه مدغم باید مستقل، کارآمد و صرفا دغدغه موسسات را داشته باشد  . 

افصحی با ابراز خرسندی از ادغام دو اتحادیه موسسات قرآنی استان بیان کرد: مسئله برگزاری مسابقات قرآنی دغدغه‌ای برای ادارات مختلف بود که با برگزاری این مسابقات به صورت متمرکز با همکاری سه ارگان آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اواقاف و امور خیریه استان کردستان این دغدغه‌ها مرتفع شده است  . 

انتهای پیام/م

  ۳۸  مؤسسه قرآنی کردستان عضو اتحادیه مؤسسات استان کردستان هستند

  .

نظر شما