شناسهٔ خبر: 22947289 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

بازدید مسئول دارالقرآن‌ زنجان از مؤسسه اسراء

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با هیئت‌ همراه از مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسراء خرم‌دره بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین بهبودی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی، عباسی، عضو هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان، مقدم، کارشناس علوم قرآنی، حمدالله مرادی، رئیس هیئت مذهبی شهرستان و حجت‌الاسلام والمسلمین بیات، روز گذشته 19 آذرماه از مؤسسه اسراء خرم‌دره بازدید کردند.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین  بهبودی در ادامه بازدیدهایی که پیش از این از مؤسسات استان زنجان داشته است، این بار از روند فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مؤسسه اسراء خرم‌دره، مستندات بازدید کرد.

هدف از بازدید مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با هیئت همراه آشنایی و بازدید از نزدیک با مؤسسه اسراء بود که در حاشیه این بازدید گفت: امیدواریم تمام مؤسسات قرآنی استان همانند این مؤسسه انضباط و نظم در اجرای برنامه‌های قرآنی خود داشته باشند. عباسی نیز فعالیت‌های این مؤسسه را رضایتمند برشمارد.

 و حمید‌رضا احمدی، مدیر مؤسسه اسراء خرم‌دره نیز از حجت‌الاسلام والمسلمین بهبودی، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی به منظور حمایت‌های مالی از طرح‌های قرآنی مطالبی را بیان کرد.

نظر شما